Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

36.00zł
28.80zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>Psychologia transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego</b>, <font color="navy">Jadwiga Bąk, Dorota Bąk-Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Psychologia transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego, Jadwiga Bąk, Dorota Bąk-Gajda, Wydawnictwo Difin
<b>Tekstura obrazów biomedycznych Metody analizy komputerowej</b>, <font color="navy">Michał Strzelecki , Andrzej Materka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Tekstura obrazów biomedycznych Metody analizy komputerowej, Michał Strzelecki , Andrzej Materka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mikrokontrolery STM32 w sieci Ethernet w przykładach</b>, <font color="navy">Marcin Peczarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery STM32 w sieci Ethernet w przykładach, Marcin Peczarski, Wydawnictwo BTC
<b>Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji, Adam Zaremba, Wydawnictwo HELION
<b>Ćwiczenia i zadania z transportu, spedycji i logistyki - z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Andrzej Dąbek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Ćwiczenia i zadania z transportu, spedycji i logistyki - z rozwiązaniami, Andrzej Dąbek, Wydawnictwo Difin
<b>Życie, piękna katastrofa Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból</b>, <font color="navy">Jan Kabat-Zinn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Czarna Owca</font>
Życie, piękna katastrofa Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból, Jan Kabat-Zinn, Wydawnictwo Czarna Owca
<b>Zarządzanie projektami Ludzie procedury wyniki Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jerzy Kisielnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie projektami Ludzie procedury wyniki Wydanie 2, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Microsoft Windows Server 2008 R2 Vademecum administratora Wydanie 2</b>, <font color="navy">William R. Stanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Server 2008 R2 Vademecum administratora Wydanie 2, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania</b>, <font color="navy">Edyta Łaszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania, Edyta Łaszkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT

sobota, 17 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami