Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

82.95zł
63.04zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>Smarty PHP leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Daniel Bargieł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Smarty PHP leksykon kieszonkowy, Daniel Bargieł, Wydawnictwo HELION
<b>Internet Ochrona wolności własności i bezpieczeństwa</b>, <font color="navy">Grażyna Szpor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Internet Ochrona wolności własności i bezpieczeństwa, Grażyna Szpor, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Codzienne rytuały. Jak pracują wielkie umysły</b>, <font color="navy">Mason Currey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo W.A.B.</font>
Codzienne rytuały. Jak pracują wielkie umysły, Mason Currey, Wydawnictwo W.A.B.
<b>Człowiek i Wszechświat Wydanie II</b>, <font color="navy">Brian Cox , Andrew Cohen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Człowiek i Wszechświat Wydanie II, Brian Cox , Andrew Cohen, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Psychologia dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Adam Cash</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Psychologia dla bystrzaków. Wydanie II, Adam Cash, Wydawnictwo Septem
<b>Tu jesteś Najkrótszy przewodnik po Wszechświecie</b>, <font color="navy">Christopher Potter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CIS</font>
Tu jesteś Najkrótszy przewodnik po Wszechświecie, Christopher Potter, Wydawnictwo CIS
<b>Zarządzanie łańcuchami dostaw żywności w Polsce Kierunki zmian</b>, <font color="navy">Wacław Szymanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie łańcuchami dostaw żywności w Polsce Kierunki zmian, Wacław Szymanowski, Wydawnictwo Difin
<b>Socjologia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Jay Gabler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Socjologia dla bystrzaków, Jay Gabler, Wydawnictwo Septem
<b>Android Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne Wydanie II</b>, <font color="navy">Shane Conder, Lauren Darcey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne Wydanie II, Shane Conder, Lauren Darcey, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012)

Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012)

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

sobota, 22 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami