Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Nowe Ślady Pitagorasa Książka o matematyce

Nowe Ślady Pitagorasa Książka o matematyce

54.00zł
45.90zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>SuperPamięć w 31 dni. Triki, ćwiczenia, neurorozrywki</b>, <font color="navy">Paulina Mechło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
SuperPamięć w 31 dni. Triki, ćwiczenia, neurorozrywki, Paulina Mechło, Wydawnictwo Sensus
<b>Microsoft Internet Security and Acceleration (ISA) Server 2004 vademecum administratora</b>, <font color="navy">Bud Ratliff i Jason Ballard oraz Microsoft ISA Server Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Internet Security and Acceleration (ISA) Server 2004 vademecum administratora, Bud Ratliff i Jason Ballard oraz Microsoft ISA Server Team, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Access 2010 PL Biblia</b>, <font color="navy">Michael R. Groh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2010 PL Biblia, Michael R. Groh, Wydawnictwo HELION
<b>Pomiary cieplne Tom 1 Podstawowe pomiary cieplne</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Pomiary cieplne Tom 1 Podstawowe pomiary cieplne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>ABC Word 2013 PL</b>, <font color="navy">Aleksandra Tomaszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC Word 2013 PL, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo HELION
<b>Zacznij od zera Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki</b>, <font color="navy">Nancy Lublin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zacznij od zera Jak przy mniejszym budżecie osiągnąć lepsze wyniki, Nancy Lublin, Wydawnictwo Onepress
<b>Tajniki ekspozycji i systemu strefowego dla fotografów cyfrowych</b>, <font color="navy">Lee Varis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tajniki ekspozycji i systemu strefowego dla fotografów cyfrowych, Lee Varis, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka makijażu Makijaż ślubny + DVD</b>, <font color="navy">Printel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Printel</font>
Sztuka makijażu Makijaż ślubny + DVD, Printel, Wydawnictwo Printel
<b>Java EE 6. Przewodnik Wydanie IV</b>, <font color="navy">Eric Jendrock, Ian Evans, Devika Gollapudi, Kim Haase, Chinmayee Sriva</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java EE 6. Przewodnik Wydanie IV, Eric Jendrock, Ian Evans, Devika Gollapudi, Kim Haase, Chinmayee Sriva, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu

45.00zł
33.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION

wtorek, 19 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami