Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik biznesu

Polsko-angielski słownik biznesu

39.00zł
29.64zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi</b>, <font color="navy">Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi, Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy, Wydawnictwo HELION
<b>Świadectwa energetyczne w budownictwie Zbiór przepisów po zmianach z 8 lipca 2009 roku</b>, <font color="navy">Krzysztof Zbijowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo STO</font>
Świadectwa energetyczne w budownictwie Zbiór przepisów po zmianach z 8 lipca 2009 roku, Krzysztof Zbijowski, Wydawnictwo STO
<b>Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II</b>, <font color="navy">Julie Dirksen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II, Julie Dirksen, Wydawnictwo HELION
<b>Grzeczne dziewczynki się nie bogacą 75 błędów które utrudniają kobietom osiąganie niezależności finansowej</b>, <font color="navy">Lois P. Frankel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Grzeczne dziewczynki się nie bogacą 75 błędów które utrudniają kobietom osiąganie niezależności finansowej, Lois P. Frankel, Wydawnictwo Onepress
<b>Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów</b>, <font color="navy">Roderick Macdonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów, Roderick Macdonald, Wydawnictwo HELION
<b>Profesjonalne ujęcia portretowe Techniki retuszowania zdjęć według Scotta Kelby'ego</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Profesjonalne ujęcia portretowe Techniki retuszowania zdjęć według Scotta Kelby'ego, Scott Kelby, Wydawnictwo HELION
<b>Inżynieria niezawodnych baz danych. Projektowanie systemów odpornych na błędy</b>, <font color="navy">Laine Campbell, Charity Majors</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inżynieria niezawodnych baz danych. Projektowanie systemów odpornych na błędy, Laine Campbell, Charity Majors, Wydawnictwo HELION
<b>Ochrona środowiska w gospodarce gminy Poradnik</b>, <font color="navy">Stanisław Rabiej, Czesław Wachnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Ochrona środowiska w gospodarce gminy Poradnik, Stanisław Rabiej, Czesław Wachnicki, Wydawnictwo DW Medium
<b>IQ ćwiczenia na inteligencję</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Publicat</font>
IQ ćwiczenia na inteligencję, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Publicat
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION

piątek, 24 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami