Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Zbiór zadań Wydanie II

Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Zbiór zadań Wydanie II

59.00zł
44.25zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych 39.00zł 11.70zł
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł: Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
ISBN: 978-83-246-3986-1
Ilość stron: 168
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł


Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów.

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło.

Rozdziały:

1. Podstawy (15)

  • Iloraz zabawy (15)
  • Ewolucja lojalności (19)
  • Status na rozbiegu (22)
  • Gospodarz zawsze wygrywa (25)

2. Motywacja gracza (27)

  • Potężne ludzkie motywatory (27)
  • Dlaczego ludzie grają? (31)
  • Rodzaje graczy (31)
  • Gry społecznościowe (34)
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (35)
  • Droga do mistrzostwa (39)
  • Element motywacyjny - bądź przewodnikiem (42)

3. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część I (43)

  • System MDA (43)
  • Mechanika gry (44)
  • Punkty (44)
  • Poziomy (52)
  • Tabele wyników (56)

4. Mechanika gier: zwiększanie zaangażowania - część II (59)

  • Odznaczenia (59)
  • Przyuczanie (62)
  • Wyzwania (66)
  • Pętle zaangażowania społecznego (69)
  • Dostosowywanie (71)
  • Oszukanie systemu (73)
  • Zwinność i projektowanie grywalizacji (74)
  • Problem pustego paska - Foursquare (74)
  • Tablice poglądowe (76)

5. Mechanika i dynamika gier w szczegółach (77)

  • Informacje zwrotne i wzmocnienia (77)
  • Mechanika gry w szczegółach (80)
  • Łączymy wszystko razem (90)

6. Grywalizacja - studia przypadków (93)

  • Nike Plus - czerpanie zabawy z fitnessu (93)
  • Grywalizacja pytań lub odpowiedzi (96)
  • Health Month (102)
  • Wnioski (104)

7. Ćwiczenie - pisanie kodu prostej mechaniki gry (107)

  • Planowanie zmian związanych z grywalizacją (108)
  • System śledzenia wyników i poziomów (111)
  • Odznaczenia (119)
  • Wyświetlanie w witrynie punktów i poziomu gracza (122)
  • Półka z trofeami (127)
  • Podsumowanie (131)

8. Ćwiczenie - użycie gotowej platformy do grywalizacji (133)

  • Do dzieła! (133)
  • Niezbędne elementy systemu nagród online (134)
  • Planowanie projektu nagród (135)
  • Pisanie kodu programu nagradzania (146)
  • Analityka (154)
  • Gra dopiero się zaczyna (157)
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł książki: "Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych"
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 11.70zł
Klienci, którzy kupili „Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych”, kupili także:
<b>Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review</b>, <font color="navy">Harvard Business Review</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review, Harvard Business Review, Wydawnictwo Onepress
<b>46 zasad zdrowego rozsądku Odkryj własną drogę do sukcesu</b>, <font color="navy">Witold Wójtowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
46 zasad zdrowego rozsądku Odkryj własną drogę do sukcesu, Witold Wójtowicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Wykaż, że - Zbiór zadań z geometrii</b>, <font color="navy">Stefan Mizia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Wykaż, że - Zbiór zadań z geometrii, Stefan Mizia, Wydawnictwo DWE
<b>Naukowe podstawy sukcesu Napoleona Hilla</b>, <font color="navy">Napoleon Hill, Judith Williamson (foreword and compilation)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Naukowe podstawy sukcesu Napoleona Hilla, Napoleon Hill, Judith Williamson (foreword and compilation), Wydawnictwo Onepress
<b>Zen stosowania CSS źródło oświecenia dla projektantów stron WWW</b>, <font color="navy">Dave Shea, Molly E. Holzschlag</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zen stosowania CSS źródło oświecenia dla projektantów stron WWW, Dave Shea, Molly E. Holzschlag, Wydawnictwo HELION
<b>Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości Wzorce zarządzeń wewnętrznych wg ustawy o rachunkowości i MSSF</b>, <font color="navy">Katarzyna Szaruga, Roman Seredyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości Wzorce zarządzeń wewnętrznych wg ustawy o rachunkowości i MSSF, Katarzyna Szaruga, Roman Seredyński, Wydawnictwo ODDK
<b>Bezpieczeństwo aplikacji Windows Omijanie SafeSEH, DEP, ASLR, ROP i obrona</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CSH</font>
Bezpieczeństwo aplikacji Windows Omijanie SafeSEH, DEP, ASLR, ROP i obrona, Praca zbiorowa, Wydawnictwo CSH
<b>Wstęp do algebry Część 1 Podstawy algebry</b>, <font color="navy">Aleksiej I. Kostrikin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do algebry Część 1 Podstawy algebry, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Urządzenia techniki komputerowej Część 1 Jak działa komputer?</b>, <font color="navy">Krzysztof Wojtuszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Urządzenia techniki komputerowej Część 1 Jak działa komputer?, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

42.00zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION

poniedziałek, 25 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami