Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych 39.00zł
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Tytuł: GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-3624-2
Ilość stron: 160
Data wydania: 01/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry).

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks.

Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk.

Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Rozdziały:

Poziom I: Gry (11)

  • Homo ludens i inni (13)
  • Dobrowolność (14)
  • Niezwykłość (16)
  • Opowiadanie historii (19)
  • Kształtowanie historii (20)
  • Błądzenie w historii (21)
  • Oddzielenie (22)
  • Porządek (24)
  • Bezinteresowność (28)
  • Gry przejmują ster (30)

Poziom II: Gracze (33)

  • Social graph (36)
  • Informacje płynące przez social graph (41)
  • Wpływ i status (45)
  • Błogosławiona produktywność (50)
  • Schematy nagradzania (55)
  • Crowdsourcing (60)

Poziom III: Mechanizmy (65)

  • Jeżdżenie na słoniu (67)
  • Wielki paradoks biologii ewolucyjnej (69)
  • Programowanie ciekawości (70)
  • Struktura gry (73)
  • Serca i maczugi (76)
  • Mechanizmy i dynamika gry (81)
    • Nagrody - punkty i informacja zwrotna (82)
    • Status - poziomy (84)
    • Osiągnięcia - wyzwania (86)
    • Konkurencja - tabele wyników (88)
    • Wyrażenie siebie - wirtualne dobra i miejsca (89)
    • Altruizm - prezenty i dobroczynność (91)
  • Konstrukcja gry (93)
  • Podaruj mi świat (96)

Poziom IV: Grywalizacja w edukacji (99)

  • Pozwólmy im się mylić! (105)
  • W górę i tylko w górę (108)
  • Nauczmy ich pracować razem (110)
  • Czy gry są niebezpieczne? (110)

Poziom V: Grywalizacja w miejscu pracy (121)

  • Gry zamiast pieniędzy (123)
  • Zabawa w rozwiązywanie problemów (127)
  • Wirtualny świat pracy (130)
  • Na przywództwo trzeba zasługiwać. Ciągle (132)

Poziom VI: Marka jako gra (135)

  • Konkurowanie doświadczeniem (138)
  • Gra - interaktywny teatr (141)
  • Marka domowa (144)
  • Marka zawodowa (145)
  • Marka trzeciego miejsca (145)
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”, kupili także:

To twoja firma 12 kroków do sukcesu, TAXCARE, Wydawnictwo Onepress

Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw, David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche, Wydawnictwo Helion

Ekologia, Andrzej Misiołek, Edward Kowal, Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Wydawnictwo PWE
<b>Złote cywilizacje Ameryki</b>, <font color="navy">Renata Faron-Bartels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Złote cywilizacje Ameryki, Renata Faron-Bartels, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pięknie odmienni. Jak uwolnić związek od codziennych sprzeczek i nieporozumień, Monika Janiszewska, Katarzyna Kucewicz, Wydawnictwo Sensus

Podstawy konstrukcji maszyn, Krzysztof Grzelak, Janusz Telega, Janusz Torzewski, Wydawnictwo WSiP

Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Komentarz, Czesław Martysz, Grażyna Szpor, Kajetan Wojsyk, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań, Jerry R. Wilson, Wydawnictwo Onepress

Podręcznik zarządzania jakością, Dennis Lock, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami