Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

89.00zł
72.09zł
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych 39.00zł
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Tytuł: GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-3624-2
Ilość stron: 160
Data wydania: 01/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry).

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks.

Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk.

Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Rozdziały:

Poziom I: Gry (11)

  • Homo ludens i inni (13)
  • Dobrowolność (14)
  • Niezwykłość (16)
  • Opowiadanie historii (19)
  • Kształtowanie historii (20)
  • Błądzenie w historii (21)
  • Oddzielenie (22)
  • Porządek (24)
  • Bezinteresowność (28)
  • Gry przejmują ster (30)

Poziom II: Gracze (33)

  • Social graph (36)
  • Informacje płynące przez social graph (41)
  • Wpływ i status (45)
  • Błogosławiona produktywność (50)
  • Schematy nagradzania (55)
  • Crowdsourcing (60)

Poziom III: Mechanizmy (65)

  • Jeżdżenie na słoniu (67)
  • Wielki paradoks biologii ewolucyjnej (69)
  • Programowanie ciekawości (70)
  • Struktura gry (73)
  • Serca i maczugi (76)
  • Mechanizmy i dynamika gry (81)
    • Nagrody - punkty i informacja zwrotna (82)
    • Status - poziomy (84)
    • Osiągnięcia - wyzwania (86)
    • Konkurencja - tabele wyników (88)
    • Wyrażenie siebie - wirtualne dobra i miejsca (89)
    • Altruizm - prezenty i dobroczynność (91)
  • Konstrukcja gry (93)
  • Podaruj mi świat (96)

Poziom IV: Grywalizacja w edukacji (99)

  • Pozwólmy im się mylić! (105)
  • W górę i tylko w górę (108)
  • Nauczmy ich pracować razem (110)
  • Czy gry są niebezpieczne? (110)

Poziom V: Grywalizacja w miejscu pracy (121)

  • Gry zamiast pieniędzy (123)
  • Zabawa w rozwiązywanie problemów (127)
  • Wirtualny świat pracy (130)
  • Na przywództwo trzeba zasługiwać. Ciągle (132)

Poziom VI: Marka jako gra (135)

  • Konkurowanie doświadczeniem (138)
  • Gra - interaktywny teatr (141)
  • Marka domowa (144)
  • Marka zawodowa (145)
  • Marka trzeciego miejsca (145)
GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”, kupili także:

Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 2, Grigorij M. Fichtenholz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Finanse przedsiębiorstw w modelach i zadaniach, Paweł Dec , Piotr Masiukiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zanieczyszczenia pyłowe i gazowe Podstawy obliczania i sterowania poziomem emisji, Ryszard Marian Janka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Logistyka w biznesie międzynarodowym, Elżbieta Gołembska, Piotr Banaszyk, Wydawnictwo WNT

Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET, Marek Dietrich, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie wybranych stalowych konstrukcji powłokowych z przykładami obliczeń</b>, <font color="navy">Marian Gołębiewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie wybranych stalowych konstrukcji powłokowych z przykładami obliczeń, Marian Gołębiewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zmień swój paradygmat, a odmienisz swoje życie</b>, <font color="navy">Bob Proctor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zmień swój paradygmat, a odmienisz swoje życie, Bob Proctor, Wydawnictwo Onepress

Wprowadzenie do metod numerycznych Wydanie 2, Jurij Povstenko, Wydawnictwo EXIT

Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym, Grzegorz Urban, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami