Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:

Półmocna kontrola typów w językach programowania baz danych, Krzysztof Stencel, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Kali Linux. Zaawansowane testy penetracyjne za pomocą narzędzi Nmap, Metasploit, Aircrack-ng i Empire. Wydanie II</b>, <font color="navy">Glen D. Singh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kali Linux. Zaawansowane testy penetracyjne za pomocą narzędzi Nmap, Metasploit, Aircrack-ng i Empire. Wydanie II, Glen D. Singh, Wydawnictwo Helion

Wszechstronny lider Wykorzystaj swoje mocne strony do maksimum, Bob Kaplan, Rob Kaiser, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sedno zmian Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie, John P. Kotter, Dan S. Cohen, Wydawnictwo Onepress

ActionScript 3.0 dla Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Uwolnij swój język Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół, Don Gabor, Wydawnictwo Sensus

Technika wysokich napięć Wydanie VI, Zdobysław Flisowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Geologia kontynentów Wydanie III</b>, <font color="navy">Włodzimierz Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geologia kontynentów Wydanie III, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Konstrukcje metalowe Część I, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami