Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem

Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem

60.00zł
51.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł 79.20zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł 79.20zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Tytuł książki: "Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego"
Autor: Ireneusz Matusiak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł 79.20zł
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:
<b>ABC Excel 2013 PL</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC Excel 2013 PL, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Wstęp do informatyki nie tylko dla informatyków</b>, <font color="navy">Jerzy Mieścicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Wstęp do informatyki nie tylko dla informatyków, Jerzy Mieścicki, Wydawnictwo BTC
<b>Zagadka nieskończoności Kwantowa teoria pola na tropach porządku Wszechświata</b>, <font color="navy">Frank Close</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Zagadka nieskończoności Kwantowa teoria pola na tropach porządku Wszechświata, Frank Close, Wydawnictwo Prószyński
<b>Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn</b>, <font color="navy">Stanisław Płonka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielokryterialna optymalizacja procesów wytwarzania części maszyn, Stanisław Płonka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zasada postępu Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy</b>, <font color="navy">Teresa Amabile, Steven Kramer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zasada postępu Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy, Teresa Amabile, Steven Kramer, Wydawnictwo Onepress
<b>Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów</b>, <font color="navy">Mark Rollins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów, Mark Rollins, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Zwarcia w systemach elektroenergetycznych Wydanie III

Zwarcia w systemach elektroenergetycznych Wydanie III

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise

niedziela, 25 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami