Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Plany marketingowe

Plany marketingowe

69.00zł
55.20zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł 79.20zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł 79.20zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Tytuł książki: "Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego"
Autor: Ireneusz Matusiak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł 79.20zł
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:
<b>CEL. Odkryj, określ, osiągnij!</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Aneta Rostkowska-Gerlach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
CEL. Odkryj, określ, osiągnij!, Paulina Mechło, Aneta Rostkowska-Gerlach, Wydawnictwo Sensus
<b>Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie Problemy i zadania</b>, <font color="navy">Anna Motylska-Kuźma, Joanna Wieprow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie Problemy i zadania, Anna Motylska-Kuźma, Joanna Wieprow, Wydawnictwo Difin
<b>Rejestr Windows Vista Leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rejestr Windows Vista Leksykon kieszonkowy, Mirosław Chorążewski, Dorota Zięba, Wydawnictwo HELION
<b>Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów</b>, <font color="navy">Eugeniusz Dembicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów, Eugeniusz Dembicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Procesory DSP w przykładach</b>, <font color="navy">Henryk A. Kowalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Procesory DSP w przykładach, Henryk A. Kowalski, Wydawnictwo BTC
<b>Kobiety wolą uwodzicieli Jak je zdobywać?</b>, <font color="navy">Ron Louis, David Copeland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kobiety wolą uwodzicieli Jak je zdobywać?, Ron Louis, David Copeland, Wydawnictwo Onepress
<b>Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic Wydanie II</b>, <font color="navy">Paweł „Sariel” Kmieć</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic Wydanie II, Paweł „Sariel” Kmieć, Wydawnictwo Promise
<b>Everest Góra Gór</b>, <font color="navy">Monika Witkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Everest Góra Gór, Monika Witkowska, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce</b>, <font color="navy">Małgorzata Modrak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce, Małgorzata Modrak, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Akceleratory FPGA dla wybranych algorytmów algebry liniowej

Akceleratory FPGA dla wybranych algorytmów algebry liniowej

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION

wtorek, 18 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami