Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

Wczesny rozwój Wszechświata Model Wielkiego Wybuchu - Big Bang

35.00zł
28.35zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II, Joel Grus, Wydawnictwo Helion

Nauka sukcesu Jak osiągać harmonijny sukces dzięki sprawdzonym zasadom, James Arthur Ray, Wydawnictwo MT Biznes

Komunikacja w mediach społecznościowych, Wojciech Gustowski, Wydawnictwo Novae Res

Wyjaśnić umysł Struktura teorii neurokognitywnych Wydanie II, Mateusz Hohol, Wydawnictwo Copernicus Center Press

ABC tworzenia stron WWW wydanie II, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Adobe Flash CS3 Professional oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Wybrane metody planowania optymalnych trajektorii robotów manipulacyjnych, Mirosław Galicki, Wydawnictwo WNT
<b>Matematyka dla menedżerów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Michael C. Thomsett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyka dla menedżerów. Wydanie II, Michael C. Thomsett, Wydawnictwo Helion

ASP.NET Web Forms Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio, Jacek Matulewski, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Dawid Borycki, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami