Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jednakowo odmienni. Dlaczego możemy zmieniać swoje geny

Jednakowo odmienni. Dlaczego możemy zmieniać swoje geny

39.90zł
31.92zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:
<b>Człowiek szczęśliwszy. 53 naukowo udowodnione nawyki, które pomagają odnaleźć radość życia</b>, <font color="navy">S. J. Scott, Amit A.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Człowiek szczęśliwszy. 53 naukowo udowodnione nawyki, które pomagają odnaleźć radość życia, S. J. Scott, Amit A., Wydawnictwo Sensus

Chemia materiałów opakowaniowych, Agnieszka Błaszczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Stany sprężysto-plastyczne i nośność graniczna układów prętowych Zagadnienia teoretyczne z przykładami obliczeń, Michał Czech, Wydawnictwo Naukowe PWN

Web Design z HTML5 i CSS3. Technologie frontendowe od podstaw. Wydanie V, Terry Felke-Morris, Wydawnictwo Helion
<b>Krótki kurs. Kryptografia</b>, <font color="navy">Sean Murphy , Fred Piper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótki kurs. Kryptografia, Sean Murphy , Fred Piper, Wydawnictwo Naukowe PWN

Slow Burn. Kropla draży skałę. Seria Driven, K. Bromberg, Wydawnictwo Editio

Wielki atlas narciarski Niemcy i Austria, Praca zbiorowa, Wydawnictwo G+J RBA

101 sposobów na bycie wspaniałą mamą, Vicky Lansky, Wydawnictwo Onepress
<b>Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II</b>, <font color="navy">The LEAD Project</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II, The LEAD Project, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami