Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:

Komputer PC poradnik bez kantów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Pieniądze lubią zarabiać Podręcznik skutecznego inwestora, Mark Shipman, Wydawnictwo Onepress
<b>Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch</b>, <font color="navy">Jeremy Howard, Sylvain Gugger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning dla programistów. Budowanie aplikacji AI za pomocą fastai i PyTorch, Jeremy Howard, Sylvain Gugger, Wydawnictwo Helion

Szalona strona fotografii Niekonwencjonalne i twórcze techniki dla odważnych fotografów, Cyrill Harnischmacher, Wydawnictwo Helion

Komputer (laptop też) z Windows 7 Samouczek za dychę nie tylko dla seniorów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej</b>, <font color="navy">Vlad Khononov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej, Vlad Khononov, Wydawnictwo Helion

Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery, Kae Verens, Wydawnictwo Helion

Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press

Sztuka podejmowania decyzji Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów, Gary Klein, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami