Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki Java 9 Pisanie reaktywnego, modularnego, współbieżnego i bezpiecznego kodu

Tajniki Java 9 Pisanie reaktywnego, modularnego, współbieżnego i bezpiecznego kodu

98.70zł
49.35zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:

Jak zwyciężać w pracy Przywództwo wyższego stopnia w praktyce, Ken Blanchard, Garry Ridge, Wydawnictwo Naukowe PWN

Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Obsesja albo przeciętność. Stań się autorem swojego sukcesu!, Grant Cardone, Wydawnictwo Onepress

Planowanie i kontrola budżetowa w organizacjach, Wojciech Czakon, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sex z Twoim Ex... i 69 innych kuszących rzeczy, których nigdy nie powinnaś robić (plus kilka, które powinnaś), Yvonne K. Fulbright, Wydawnictwo Onepress

CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu, Aleksander Binsztok, Małgorzata Niski, Wydawnictwo Onepress

Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom, Jarosław Kordziński, Wydawnictwo Onepress

Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych, Tracy Dorr, Wydawnictwo Helion
<b>Droga Icemana Metoda Wima Hofa Ćwiczenia oddechowe, trening z zimnem oraz praca z umysłem</b>, <font color="navy">Wim Hof, Koen de Jong</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Droga Icemana Metoda Wima Hofa Ćwiczenia oddechowe, trening z zimnem oraz praca z umysłem, Wim Hof, Koen de Jong, Wydawnictwo GALAKTYKA

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami