Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008)

74.55zł
63.37zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:
<b>Kod emocji Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością</b>, <font color="navy">Bradley Nelson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Kod emocji Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością, Bradley Nelson, Wydawnictwo GALAKTYKA

Przedmiot pożądania Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety, Elliott Katz, Wydawnictwo Onepress

Obliczanie konstrukcji żelbetowych według Eurokodu 2 Wydanie III poszerzone, Michał Knauff, Wydawnictwo Naukowe PWN

HTML i CSS Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW Podręcznik Front-End Developera, Jon Duckett, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie V, Stanley E. Portny, Wydawnictwo Septem

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 2 Wydanie XII, Jędrzejewski Jędrzej, Kruczek Witold, Kujawski Adam, Wydawnictwo Naukowe PWN

Scalone przetworniki analogowo-cyfrowe i cyfrowo-analogowe Wydanie II, Rudy van de Plassche, Wydawnictwo WKiŁ

Genomy Wydanie 2, Terry A. Brown, Wydawnictwo Naukowe PWN

Utopia HTML projektowanie w CSS bez użycia tabel, Dan Shafer, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami