Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Roboty przemysłowe Budowa i zastosowanie Wydanie 2

Roboty przemysłowe Budowa i zastosowanie Wydanie 2

59.00zł
53.10zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:

Operator narzędzi udarowych ręcznych Wszystkie rodzaje zasilania, Aleksander Sosiński, Wydawnictwo Liwona

Ford Focus modele 1998-2004 Poradnik użytkownika, Dieter Korp, Wydawnictwo WKiŁ

Silniki pojazdów samochodowych Podręcznik do nauki zawodu Technik pojazdów samochodowych Mechanik pojazdów samochodowych, Mirosław Karczewski, Leszek Szczęch, Grzegorz Trawiński, Wydawnictwo WSiP

Kasy fiskalne w 2015 i 2016 r. Pytania i odpowiedzi, Adam Bartosiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Nowoczesne zarządzanie projektami, Michał Trocki, Wydawnictwo PWE

Detaliczna bankowość elektroniczna, Beata Świecka, Wydawnictwo CEDEWU

Odroczony rozrost Technologia w piekarni, Huber Hans, Wydawnictwo Naukowe PWN

3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo Helion
<b>Radioaktywni Znane i mniej znane przypadki napromieniowania</b>, <font color="navy">Alan Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Radioaktywni Znane i mniej znane przypadki napromieniowania, Alan Perkins, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami