Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Internet i gry internetowe Osobisty rozwój czy ryzyko patologii zachowania?

Internet i gry internetowe Osobisty rozwój czy ryzyko patologii zachowania?

59.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:

Prezentacje naukowe Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko, Piotr Wasylczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizjologia człowieka Krótkie wykłady, Daniel McLaughlin, Jonathan Stamford, David White, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy elektroniki półprzewodnikowej, Jan Hennel, Wydawnictwo WNT

Informatyka Europejczyka Zagadnienia maturalne z informatyki Wydanie III, Danuta Mendrala, Tomasz Francuz, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Wszechstronny lider Wykorzystaj swoje mocne strony do maksimum, Bob Kaplan, Rob Kaiser, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Programowanie w języku R Analiza danych, obliczenia, symulacje Wydanie 2, Marek Gągolewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ekonomia życia Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na na, Gary S. Becker, Guity Nashat Becker, Wydawnictwo Onepress

Jak wynająć mieszkanie i osiągać dochód pasywny. Praktyczny poradnik dla początkującego właściciela, Aleksandra Ziemann, Wydawnictwo Onepress
<b>KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej</b>, <font color="navy">Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej, Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami