Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej  Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

Training Kit 70-291 Wdrażanie zarządzanie i obsługa infrastruktury sieciowej Windows Server 2003 MCSA/MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego 99.00zł
Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego

Tytuł: Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
Autor: Ireneusz Matusiak
ISBN: 978-83-264-4282-7
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2013
Oprawa: Twarda
Format: 125 x 176 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 99.00zł


Gry komputerowe stanowią fenomen technicznego, kulturowego i artystycznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, łączący w sobie elementy literatury, filmu, muzyki i sztuki plastycznej. Ich status prawny wciąż jednak nie jest precyzyjnie określony i budzi wiele wątpliwości.

W książce omówiono m.in. takie zagadnienia jak:
• proces ewolucji gier komputerowych,
• cechy charakterystyczne gier komputerowych, wyróżniające je spośród innych utworów multimedialnych,
• "sprzedaż" przedmiotów tzw. własności wirtualnej,
• ochrona awatarów,
• naruszenie prawa do wirtualnego wizerunku.

Walorem opracowania jest jego interdyscyplinarność, odwołania do innych systemów prawnych oraz przedstawienie najnowszego orzecznictwa sądów krajowych i zagranicznych dotyczącego omawianej tematyki.

Adresaci: Praca zawiera wiele cennych wskazówek, które mogą być wykorzystane przez osoby wykonujące zawody prawnicze - w tym sędziów, radców prawnych i adwokatów; pomocna będzie również dla twórców i producentów gier komputerowych oraz dla graczy, zwłaszcza w kwestiach związanych z ich twórczą działalnością w grach typu MMORPG.

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego”, kupili także:

Wartość wypracowana w praktyce, Alan Webb, Wydawnictwo PROED

Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy, Kamil Sybilski, Wydawnictwo REA

Tablice informatyczne Linux Wydanie IV, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion

SQL Jak osiągnąć mistrzostwo w konstruowaniu zapytań, Katarzyna Żmuda, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość w przedsiębiorstwach rolniczych, Zofia Wyszkowska, Wydawnictwo Difin
<b>Jak osiągać sukcesy w nauce Uwaga, równowaga, koordynacja. Wydanie nowe</b>, <font color="navy">Sally Goddard-Blythe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jak osiągać sukcesy w nauce Uwaga, równowaga, koordynacja. Wydanie nowe, Sally Goddard-Blythe, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bądź sobą Autentyczność jest w cenie, Mike Robbins, Wydawnictwo Sensus

Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu, Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry, Wydawnictwo Onepress

Fenomenologiczny umysł, Dan Zahavi, Shaun Gallagher, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami