Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach

Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach

65.10zł
49.48zł
Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami! 37.00zł 10.36zł
Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!

Tytuł: Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!
Autor: Chris Brogan
ISBN: 978-83-246-4967-9
Ilość stron: 176
Data wydania: 07/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 10.36zł


Google+ naprawdę może w tym pomóc!

Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi! Potencjał Google+ dostrzegły również firmy: lawinowo rośnie liczba profili firmowych w ramach Google+. Nie przegap tej szansy i zacznij swoje działania biznesowe w Google+ już dziś!

Dzięki tej książce poznasz wyjątkowe możliwości biznesowe Google+, których nie oferują inne sieci społecznościowe. Uznany profesjonalny mówca i doradca biznesowy, specjalista ds. mediów społecznościowych - Chris Brogan - pokazuje tu, jak uzyskać świetne rezultaty szybko i nie stracić przy tym czasu ani pieniędzy. Nauczysz się wykorzystywać Google+ w zakresie obsługi klienta, promocji, uzyskiwania rekomendacji czy bieżącej współpracy. Dodatkowo poznasz możliwości Kręgów oraz Spotkań. Dowiesz się też, jak zbudować profil przyciągający uwagę oraz jak zaopatrzyć go w interesujące treści, zarówno tekstowe, jak i multimedialne. Książka ta jest idealną pozycją dla osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy w sieci oraz za wzrost sprzedaży.

Załóż swój profil w Google +, a następnie:

  • dodaj atrakcyjne treści
  • opublikuj materiały wideo i audio
  • zdobądź nowych klientów
  • zbuduj swój wizerunek
  • zwiększ sprzedaż i rozpoznawalność Twojej marki!

Nie zostawaj w tyle - dołącz do Google+.

Rozdziały:

Wstęp: Google+ jest wciąż nowe (13)
  • Kim jestem? (14)
  • Co znajdziesz w tej książce? (14)
1. Skąd się tutaj wziąłem? (17)
  • Dlaczego Google+ jest "tą kolejną Wielką Rzeczą"? (18)
  • Przewidywanie przyszłości (19)
  • Facebook jest lepszy. Twitter jest lepszy. LinkedIn jest siecią dla firm (20)
  • Moje pierwsze doświadczenia z Google+ (21)
    • Google+ wygląda zupełnie jak inne sieci społecznościowe (22)
  • Dlaczego Google+ jest tak interesujące? (22)
  • Kultura dzielenia się (23)
  • Kolejna sieć społecznościowa? Serio? (24)
  • Co ludzie robią na Google+? (25)
2. Możliwości Google+ (27)
  • Miejsce Google+ w biznesowym ekosystemie (28)
    • Możliwości Google+ (28)
    • Przygotuj się na nowe możliwości (31)
  • Osobiste podejście i osobowość (32)
    • Wpisy "biznesowe" i "osobiste" (33)
    • Zacznij wcześnie (34)
  • Co możesz osiągnąć dzięki Google+? (34)
  • Masz takie możliwości, jakie sam sobie tworzysz (35)
3. Dzień z Google+ (37)
  • Mój dzień z Google+ (38)
  • Wywiad ze Scottem Montym (firma Ford Motor) (39)
  • Wywiad z Gregiem Pakiem, autorem komiksów oraz scenarzystą (40)
  • Wywiad z Jenny Cisney, główną blogerką firmy Kodak (42)
  • Wywiad z Darrenem Rowsem, profesjonalnym blogerem (ProBlogger) (43)
  • Wywiad z Jacqueline Carly, instruktorką fitness (44)
  • Kilka częściowo fikcyjnych "dni z życia" (45)
    • Pisarz (45)
    • Pośrednik nieruchomości (46)
    • Dziennikarz (47)
    • Dyrektor sprzedaży (47)
    • Nauczyciel (48)
    • Fotograf (49)
    • Dyrektor (50)
  • Podsumowanie (51)
4. Pierwsze kroki na Google+ (53)
  • Biznesowe znaczenie profilu (54)
  • Profil Google+ dla Twojej firmy (54)
  • Biznes tworzą ludzie (54)
    • Kontakty przed sprzedażą (55)
  • Jak widzą Cię inni? (56)
  • Zakładka "O mnie" - podstawy (59)
  • Zacznij od podstaw (61)
    • Zdjęcie profilowe (61)
    • Edycja danych osobowych (62)
    • Edycja podpisu (62)
    • Najważniejsza część Twojego profilu - sekcja "O mnie" (63)
    • Zatrudnienie - przydatna sztuczka (64)
    • Linki (64)
  • Po uzupełnieniu profilu... (64)
5. Kręgi (65)
  • Czym są kręgi? (66)
  • Skąd mam wiedzieć, że ktoś dodał mnie do swojego kręgu? (67)
    • Wzajemna obserwacja (68)
  • Tworzenie i nazywanie kręgów (68)
  • Kręgi wychodzące i wchodzące (69)
  • Udostępnianie kręgów (70)
  • Organizowanie kręgów (70)
  • Kogo obserwować? (72)
    • Friendsurfing (72)
    • Czy my się znamy? (73)
    • Czy powinieneś obserwować celebrytów? (73)
  • Więcej o kręgach wychodzących (74)
  • "Kręgowe" triki (74)
    • Zarządzanie kręgami (75)
  • Podsumowanie (75)
6. Strumień (77)
  • Google+ to nie blog i to coś więcej niż Twitter (78)
  • Publikowanie treści na Google+ (79)
    • Opcje udostępniania (81)
    • Formatowanie opublikowanego tekstu (81)
    • Publikowanie zdjęć (83)
    • Publikowanie filmów wideo (84)
    • Publikowanie miejsc i lokalizacji (84)
    • Wpisy - inne możliwości (84)
    • Blokowanie komentarzy i dalszego udostępniania (85)
  • Wartość udostępniania treści (86)
7. Prosta strategia tworzenia treści (87)
  • Różne podejścia do udostępniania treści (88)
    • Jennifer Cisney (Kodak) (88)
    • Michael Dell (prezes firmy Dell) (89)
    • Scott Monty (firma Ford Motor) (89)
    • Bill Gerth (specjalista ds. mediów społecznościowych w Comcaście) (90)
  • Co wyróżnia Google+? (90)
    • Właściciel restauracji (91)
    • Animator społeczności (92)
    • Sklep internetowy (93)
    • Profesjonalny mówca lub wizjoner (94)
    • Pisarz, fotograf i artysta (95)
  • Zdobywanie kontaktów przez publikowanie (96)
  • Ceń uwagę swojego audytorium (97)
8. "Ciepła" sprzedaż (99)
  • Uwaga to dar (100)
    • Niech to będzie o nich (100)
    • Zamień autopromocję na uznanie dla innych (100)
  • Nie trać okazji do sprzedaży (101)
    • "Ciepła" sprzedaż - ogrzewanie sprzedaży (101)
    • Daj się poznać (102)
    • Trudna sprzedaż (102)
    • Programy partnerskie i Google+ (104)
    • Dwa aspekty sprzedaży (105)
  • Technika dająca przewagę - mów o konkurencji (106)
  • Nie zajmujesz się bezpośrednio sprzedażą (106)
9. Budowanie audytorium (109)
  • Jakość - nie ilość (110)
  • Jak zmierzyć rozmiar swojego audytorium? (110)
  • Doceń swoje audytorium (112)
    • Co interesuje Twoje audytorium? (112)
    • Czym dla ludzi jest społeczność? (113)
    • Rozpal ognisko (114)
    • Kluczem jest łączenie ludzi (114)
    • Czas "pomiędzy" jest ważny (115)
    • Jesteś agencją reklamową (116)
  • Niech klient będzie Twoim bohaterem (116)
  • ABC budowania społeczności (116)
10. Udostępnianie treści (119)
  • Znaczenie promowania wartościowych informacji (120)
  • Dzielenie się jako praktyka (122)
  • Budowanie zainteresowania (123)
  • Jesteś wydawcą magazynu (123)
    • Komentowanie udostępnionej treści (124)
    • Jak wygląda Twój magazyn? (125)
    • Dwa przydatne narzędzia (125)
  • Organizacja pracy (126)
  • Czy udostępnianie treści przynosi korzyści biznesowe? (127)
11. Jak zyskać przewagę na Google+? (129)
  • John Herman - spotkaniowy showman (130)
  • Michael Dell - przystępny prezes (131)
  • Muhammad Yunus - zmienianie świata (131)
  • Mark Horvath - rozdawanie pizzy, skarpetek i nadziei (132)
  • Robert Scoble i Rackspace (134)
  • Moje techniki gwarantujące przewagę (135)
12. Twoja strona biznesowa (139)
  • Wygląd stron biznesowych (140)
  • Reguły dla stron biznesowych (140)
  • Funkcjonalności, które będą wkrótce (albo już są) dostępne (141)
  • Jak firmy mogą korzystać ze stron biznesowych? (142)
  • Ciekawe strony biznesowe (144)
    • Corcoran Group - https://plus.google.com/106654503918907830147/posts (144)
    • Dallas Cowboys - https://plus.google.com/106281600940449244340/posts (144)
    • Intel - https://plus.google.com/111660275132722215045/posts (144)
    • Edelman Digital - https://plus.google.com/106069281351191490929/posts (145)
    • Forbes - https://plus.google.com/116243183460563505245/posts (145)
    • NASA - https://plus.google.com/102371865054310418159/posts (146)
  • Rola strony biznesowej w prowadzeniu firmy (146)
  • Solidna wizytówka (147)
13. Czujesz się szczęściarzem? (149)
  • "Bazy domowe", "posterunki" i wyszukiwanie (150)
    • Sygnały społecznościowe (151)
    • Ruchome piaski (152)
  • Ludzie mają znaczenie (153)
  • Jak wykorzystać Google+, by poprawić swoją pozycję w rankingu wyszukiwań? (154)
  • Wykorzystaj swój profil (155)
  • Jak Google+ może pomóc Twojej firmie? (155)
  • Bądź autentyczny (156)
14. Co dalej? (159)
  • Pierwsze kroki (160)
  • Słuchanie (161)
  • Publikowanie treści (162)
    • Udostępnianie treści (163)
    • Wideo (164)
    • Spotkania (165)
    • Zdjęcia (166)
    • Komentowanie (167)
  • Strony biznesowe (168)
  • Kilka przemyśleń na koniec (168)
  • Ostatnie uwagi (169)
Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!
Tytuł książki: "Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!"
Autor: Chris Brogan
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 10.36zł
Klienci, którzy kupili „Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!”, kupili także:
<b>Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych</b>, <font color="navy">Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych, Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak, Wydawnictwo Difin
<b>Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie</b>, <font color="navy">Tadeusz Jan Chmielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie, Tadeusz Jan Chmielewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Poradnik inżyniera elektryka Tom 3 Wydanie 4</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Poradnik inżyniera elektryka Tom 3 Wydanie 4, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Rozliczenia międzynarodowe</b>, <font color="navy">Danuta Marciniak-Neider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rozliczenia międzynarodowe, Danuta Marciniak-Neider, Wydawnictwo PWE
<b>Czy piloci ulegają złudzeniom percepcyjnym?</b>, <font color="navy">Hanna Bednarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
Czy piloci ulegają złudzeniom percepcyjnym?, Hanna Bednarek, Wydawnictwo GWP
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 1 Wydanie 14</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 1 Wydanie 14, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Anatomia w treningu siłowym i fitness</b>, <font color="navy">Mark Vella</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w treningu siłowym i fitness, Mark Vella, Wydawnictwo Muza
<b>Obliczenia inżynierskie i naukowe Szybkie, skuteczne, efektowne</b>, <font color="navy">Piotr Krzyżanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Obliczenia inżynierskie i naukowe Szybkie, skuteczne, efektowne, Piotr Krzyżanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dynamika robotów</b>, <font color="navy">Edward Jezierski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Dynamika robotów, Edward Jezierski, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL

Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL

50.00zł
40.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

wtorek, 19 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami