Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Dalej niż boska cząstka

Dalej niż boska cząstka

43.00zł
34.40zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Tytuł: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 978-83-283-0962-3
Ilość stron: 192
Data wydania: 06/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Humanista w świecie liczb

„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” - odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie.

Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?

Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu.

Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.

Spis treści:

1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (11)

2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (15)

  • Zalety i ograniczenia (15)
    • Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (15)
    • Kilka słów o wadach i ograniczeniach (17)
    • Google Analytics Premium (19)
    • Jak działa Google Analytics? (19)
  • Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (21)
    • Struktura Google Analytics (21)
    • Interfejs (22)
  • Podstawowe metryki (25)
    • Odwiedziny (sesje) (25)
    • Odsłony (26)
    • Unikalni użytkownicy (26)
    • Średni czas trwania odwiedzin (27)
    • Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (28)
    • Nowe odwiedziny (29)
    • Współczynnik odrzuceń (29)
  • Raporty standardowe (32)
    • Na żywo (32)
    • Odbiorcy (34)
    • Pozyskiwanie (38)
    • Zachowanie (47)
    • Konwersje (54)

3. Zbuduj swój plan analityczny (63)

  • KROK 1. Poznaj swój cel! (63)
    • Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (63)
    • Jaki cel ma Twoja witryna? (66)
    • Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (67)
    • Zweryfikuj swoje KPI (71)
  • KROK 2. Wdrażaj! (72)
    • Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (72)
    • Kod śledzenia (75)
    • Śledzenie celów (76)
    • Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (83)
    • Konfiguracja śledzenia e-commerce (87)
    • Integracja z Google AdWords (92)
    • Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (98)
    • Wdrożenia niestandardowe (101)
    • Google Tag Manager (112)
    • Zaawansowane możliwości Universal Analytics (115)
  • KROK 3. Zbieraj dane! (116)
    • Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (116)
    • Jak wybrać najważniejsze dane? (117)
    • Actionable data dla różnych witryn (118)
  • KROK 4. Raportuj! (120)
    • Widoki i filtry (120)
    • Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (127)
    • Raporty niestandardowe (130)
    • Edycja raportów (131)
    • Skróty (132)
    • Sposoby prezentacji danych w raporcie (132)
    • Zdarzenia inteligentne (141)
    • Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (145)
  • KROK 5. Analizuj! (147)
    • Kiedy przystąpić do analizy? (147)
    • Czy warto analizować wartości średnie? (148)
    • Analiza liczb vs analiza trendów (149)
    • Segmentacja (150)
    • Rola kontekstu (155)
  • KROK 6. Działaj! (157)
    • Czy Twoja strona realizuje cel? (157)
    • Pola optymalizacji (157)
    • Jak wprowadzać zmiany? (164)
    • Wyznaczanie kolejnych KPI (169)

4. Podsumowanie (171)

  • 10 przykazań analityka internetowego (171)
  • Co poza Google Analytics? (173)
  • Kultura analityczna w firmie (175)
    • Pokaż możliwości (175)
    • Pomóż innym osiągnąć sukces (176)
    • Zaskocz przełożonych (177)

A. Słownik analityka internetowego (179)

B. Skąd czerpać wiedzę? (183)

  • Z internetu (183)
    • Po polsku (183)
    • Po angielsku (185)
  • Z księgarni (188)
    • Po polsku (188)
    • Po angielsku (188)
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Tytuł książki: "Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II"
Autor: Martyna Zastrożna
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II”, kupili także:
<b>CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW</b>, <font color="navy">Łukasz Pasternak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW, Łukasz Pasternak, Wydawnictwo HELION
<b>SEO dla każdego</b>, <font color="navy">Evan Bailyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SEO dla każdego, Evan Bailyn, Wydawnictwo HELION
<b>XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe</b>, <font color="navy">Jon Duckett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe, Jon Duckett, Wydawnictwo HELION
<b>Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jennifer Grappone, Gradiva Couzin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek Wydanie 2, Jennifer Grappone, Gradiva Couzin, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka SEO Optymalizacja witryn internetowych</b>, <font color="navy">Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka SEO Optymalizacja witryn internetowych, Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin, Wydawnictwo HELION
<b>Wstęp do CSS3 i HTML5</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wstęp do CSS3 i HTML5, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Smart metering Inteligentny system pomiarowy

Smart metering Inteligentny system pomiarowy

49.90zł
37.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

czwartek, 13 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami