Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

79.80zł
67.83zł
Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie 39.00zł 29.25zł
Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Tytuł: Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie
Autor: Anastasia Holdren
ISBN: 978-83-246-4773-6
Ilość stron: 208
Data wydania: 05/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł


To rozwiązanie po prostu się sprawdza!

Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!

Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś.
  • Załóż konto
  • Zasil je środkami finansowymi
  • Skonfiguruj kampanię
  • Przygotuj intrygującą reklamę
  • Zdobądź nowych klientów

Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają!

Rozdziały:

1. Wprowadzenie (19)
Wprowadzenie do platformy Google AdWords (19)
Gdzie mogą pojawiać się reklamy? (20)
Sieci Google'a (23)
Zakładanie konta w Google'u (26)
Zakładanie konta w AdWordsie (28)
Dostęp do konta (30)
Tworzenie pierwszej kampanii (31)

2. Struktura konta (33)
Budowa konta w AdWordsie (33)
Dlaczego struktura ma znaczenie? (35)
Strategia strukturyzowania konta (37)
Częste pułapki (42)

3. Poruszanie się po koncie (45)
Określanie przedziału czasu (47)
Widok drzewiasty (48)
Rozwijane zakładki (49)
Podział danych na segmenty (51)
Wyszukiwanie informacji w koncie (53)

4. Ustawienia kampanii (55)
Wprowadzenie do ustawień kampanii (55)
Język docelowy (56)
Określanie lokalizacji docelowej (57)
Sieci i urządzenia (63)
Stawki i budżet (65)
Dodatkowe ustawienia (69)

5. Aukcje (77)
Jak działają aukcje w AdWordsie? (77)
Czym jest Wynik jakości? (79)
Dlaczego jakość ma znaczenie? (80)
Jak przebiega obliczanie Wyniku jakości? (81)
Gdzie znaleźć Wynik jakości? (83)
Jak poprawić Wynik jakości? (86)

6. Słowa kluczowe (89)
Jaka jest rola słów kluczowych na aukcjach w AdWordsie? (89)
Typy dopasowania słów kluczowych (93)
Wykluczające słowa kluczowe (97)
Reguły tworzenia słów kluczowych i wytyczne redakcyjne (100)
Jak zarządzać słowami kluczowymi? (101)
Jak korzystać z raportu "Zobacz wyszukiwane hasła" (107)
Narzędzie propozycji słów kluczowych (112)
Korzystanie z narzędzia Statystyki wyszukiwarki Google (114)

7. Tworzenie reklam (117)
Wymagania dotyczące tekstu reklam (117)
Zasady tworzenia reklam w AdWordsie (122)
Tworzenie i edytowanie reklam (126)
Jak pisać przekonujące reklamy? (129)
Dynamiczne wstawianie słów kluczowych (132)

8. Wyróżnianie reklam (137)
Rozszerzenia reklam (137)
Rozszerzenia lokalizacji (140)
Rozszerzenia produktów (145)
Linki witryny (148)
Rozszerzenia połączenia (150)

9. Sieć reklamowa (153)
Wprowadzenie do sieci reklamowej (153)
Zakładka Sieci (154)
Zakładka Tematy (156)
Zakładka Odbiorcy (156)
10 porad na temat sieci reklamowej (158)

10. Reklamy w innych formatach (161)
Reklamy graficzne i we Flashu (161)
Reklamy filmowe (164)
Reklamy na urządzenia przenośne (165)

11. Stawki, budżet i rachunki (169)
Przebieg licytacji (169)
Jak ustalić poziom stawki? (177)
Opcje płatności (178)
Kody promocyjne (181)
Fakturowanie miesięczne (183)
Fałszywe kliknięcia (183)

12. Pomiar skuteczności (185)
Konwersje (185)
Śledzenie konwersji (188)
Google Analytics (193)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie
Tytuł książki: "Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie"
Autor: Anastasia Holdren
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Google AdWords Skuteczna kampania reklamowa w internecie”, kupili także:

Paliwa, oleje i smary w ekologicznej eksploatacji Poradnik, Alfred Podniało, Wydawnictwo WNT

Teoria automatów i języków formalnych, Maria Foryś, Wit Foryś, Wydawnictwo EXIT

Zarządzanie ryzykiem Ujęcie interdyscyplinarne, Tadeusz Teofil Kaczmarek, Wydawnictwo Difin

Przedmiot pożądania Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety, Elliott Katz, Wydawnictwo Onepress

Systemy teletransmisyjne, Sławomir Kula, Wydawnictwo WKiŁ

Błyskotliwy menedżer Co dobry menedżer wie, robi i mówi, Nic Peeling, Wydawnictwo PWE

Jak pokroić tort i inne zagadki matematyczne, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

Rób swoje! 10 sposobów na kreatywność w każdym czasie, Austin Kleon, Wydawnictwo Sensus

Uwolnij wartość swojej firmy Klucz do skutecznego wyjścia z inwestycji, Les Nemethy, Wydawnictwo Wolters Kluwer

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami