Autor: Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-83-01-15602-2
Ilość stron: 380
Data wydania: 10/2008
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego – wyszukiwarki Google.
Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.
Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google.
Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.
Rozdziały:
1. Podstawy
Podstawy Google AdWords 51 Pionowy start - zakładanie konta AdWords 60 Podstawy zarządzania kontem AdWords 84
2. Zarządzanie elementami kampanii AdWords
Zarządzanie słowami kluczowymi 119 Operowanie słowami kluczowymi 137 Techniki zarządzania słowami kluczowymi 144 Tworzenie i operowanie na reklamach 152 Inne rodzaje reklam 165 Tworzenie stron docelowych dla Google AdWords 184
3. Zaawansowane aspekty kampanii AdWords
Panel ustawień kampanii AdWords 191 Ustalanie budżetu kampanii 216 Tworzenie kampanii na miejscu wyswietlenia reklam 219 Testowanie - esencja Google AdWords 225 Raporty z Google AdWords 230
4. Narzędzia AdWords
Edytor adWords 239 Google Analytics - darmowe statystyki 248 Optymalizator witryny Google 288 Inne narzędzia Google AdWords 314
5. Google Adsense
Program Google Adsense 325 Zanim zaczniesz korzystac z Google Adsense 326
6. Dodatek
Podstawowe błędy poczatkujących 349 Praca z wieloma kontami AdWords 350 Google Advertisement Professional 353 Adresy przydatnych stron o AdWords 354
Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie
|