Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ilustrowany słownik samochodowy 6-języczny

Ilustrowany słownik samochodowy 6-języczny

96.60zł
82.11zł
Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie 49.90zł
Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie

Autor: Przemysław Modrzewski

ISBN: 978-83-01-15602-2

Ilość stron: 380

Data wydania: 10/2008

Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego – wyszukiwarki Google.

Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.

Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google.

Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.

Rozdziały:

1. Podstawy

Podstawy Google AdWords     51
Pionowy start - zakładanie konta AdWords    60
Podstawy zarządzania kontem AdWords   84

2. Zarządzanie elementami kampanii AdWords

Zarządzanie słowami kluczowymi   119
Operowanie słowami kluczowymi   137
Techniki zarządzania słowami kluczowymi    144
Tworzenie i operowanie na reklamach    152
Inne rodzaje reklam    165
Tworzenie stron docelowych dla Google AdWords    184

3. Zaawansowane aspekty kampanii AdWords

Panel ustawień kampanii AdWords    191
Ustalanie budżetu kampanii    216
Tworzenie kampanii na miejscu wyswietlenia reklam   219
Testowanie - esencja Google AdWords    225
Raporty z Google AdWords      230

4. Narzędzia AdWords

Edytor adWords    239
Google Analytics - darmowe statystyki    248
Optymalizator witryny Google    288
Inne narzędzia Google AdWords    314

5. Google Adsense

Program Google Adsense    325
Zanim zaczniesz korzystac z Google Adsense    326

6. Dodatek

Podstawowe błędy poczatkujących    349
Praca z wieloma kontami AdWords   350
Google Advertisement Professional    353
Adresy przydatnych stron o AdWords    354

Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie
Tytuł książki: "Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie"
Autor: Przemysław Modrzewski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie”, kupili także:

Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II, Russ McKendrick, Scott Gallagher, Wydawnictwo Helion

Wszystko, czego pragniemy, Marybeth Mayhew Whalen, Wydawnictwo Editio

Dreamweaver CS3 Tworzenie stron internetowych Projekty, Nolan Hester, Wydawnictwo Helion

Wykłady z fizyki. Tom 3 Optyka kwantowa Fizyka atomu Fizyka ciała stałego Fizyka jądra atomowego i cząstek elementarnych, I.W. Sawieliew, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia leków Podręcznik dla studentów farmacji i farmaceutów Wydanie III, Alfred Zejc, Maria Gorczyca, Wydawnictwo PZWL

AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą, Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows 7 PL Seria praktyk, Harshad Kotecha, Wydawnictwo Helion

Skuteczny coaching Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze, Katarzyna Kowalska, Wydawnictwo Onepress

Elementy kompozycji urbanistycznej, Kazimierz Wejchert, Wydawnictwo Arkady

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami