Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Prawda ostateczna Jak odkryliśmy narodziny Wszechświata

Prawda ostateczna Jak odkryliśmy narodziny Wszechświata

38.00zł
28.50zł
Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową 89.00zł
Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Autor: Avinash Kaushik

ISBN: 978-83-246-1880-4

Ilość stron: 496

Data wydania: 03/2009

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie.

Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu.

Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę.

W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

  • Historia analiz danych internetowych
  • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
  • Sposoby zbierania danych do analizy
  • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
  • Dostępne analizy jakościowe
  • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
  • Najlepsze praktyki w tym zakresie
  • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
  • Dostępne miary w analizie danych internetowych
  • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
  • Ustalanie czytelników serwisu
  • Analiza w obszarze wyszukiwania
  • Analiza skuteczności kampanii PPC
  • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
  • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
  • Zastosowanie procesu DMAIC
  • Analiza stron z nurtu Web 2.0
  • Mity z obszaru analizy danych internetowych
  • Obliczanie współczynnika konwersji
  • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

Rozdziały:
Rozdział 1. Web Analytics dziś i jutro (31)
Rozdział 2. Zbieranie danych - znaczenie i możliwości (53)
Rozdział 3. Przegląd analiz jakościowych (83)
Rozdział 4. Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych (109)
Rozdział 5. Podstawy analizy danych internetowych (133)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień z obszaru analizy danych internetowych (161)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Analiza danych internetowych - szybki start (201)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania - wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC (235)
Rozdział 9. Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego (263)
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną - osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów (283)
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych (311)
Rozdział 12. Miesiąc 7. Analizy konkurencji i witryn z nurtu Web 2.0 (347)
Rozdział 13. Miesiąc 8. i następne. Rozwiewanie mitów z obszaru analizy danych internetowych (381)
Rozdział 14. Zagadnienia zaawansowane - analiza danych internetowych ze wspomaganiem (405)
Rozdział 15. Budowanie kultury opartej na danych - praktyczne kroki i najlepsze praktyki (457)

Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową”, kupili także:
<b>Matematyka w szkole średniej Powtórzenie i zbiór zadań</b>, <font color="navy">Szymański Karol, Dróbka Norbert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w szkole średniej Powtórzenie i zbiór zadań, Szymański Karol, Dróbka Norbert, Wydawnictwo WNT
<b>PHP stwórz własną stronę internetową</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP stwórz własną stronę internetową, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>jQuery Poradnik programisty</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Poradnik programisty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Zasada dostępu stron trzecich w prawie energetycznym Unii Europejskiej i Polski</b>, <font color="navy">Michał Krzykowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zasada dostępu stron trzecich w prawie energetycznym Unii Europejskiej i Polski, Michał Krzykowski, Wydawnictwo Difin
<b>Lampa błyskowa w fotografii ślubnej Profesjonalne techniki w praktyce</b>, <font color="navy">Neil Van Niekerk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Lampa błyskowa w fotografii ślubnej Profesjonalne techniki w praktyce, Neil Van Niekerk, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Neuronauka poznawcza</b>, <font color="navy">Piotr Jaśkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Neuronauka poznawcza, Piotr Jaśkowski, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>100 sposobów na Perl</b>, <font color="navy">Damian Conway, Curtis "Ovid" Poe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
100 sposobów na Perl, Damian Conway, Curtis "Ovid" Poe, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość Teoria ogólna i zadania z rozwiązaniami Wydanie II</b>, <font color="navy">Maria Niewiadoma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość Teoria ogólna i zadania z rozwiązaniami Wydanie II, Maria Niewiadoma, Wydawnictwo Difin
<b>Współczesna wiedza o polimerach Tom 2 Polimery naturalne i syntetyczne, otrzymywanie i zastosowania</b>, <font color="navy">Jan F Rabek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesna wiedza o polimerach Tom 2 Polimery naturalne i syntetyczne, otrzymywanie i zastosowania, Jan F Rabek, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy PWN

Algorytmy PWN

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION

środa, 18 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami