Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Windows Server 2012 Hyper-V Przewodnik po instalacji i konfiguracji systemu

Windows Server 2012 Hyper-V Przewodnik po instalacji i konfiguracji systemu

119.70zł
95.76zł
Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową 89.00zł
Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Autor: Avinash Kaushik

ISBN: 978-83-246-1880-4

Ilość stron: 496

Data wydania: 03/2009

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie.

Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu.

Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę.

W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

  • Historia analiz danych internetowych
  • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
  • Sposoby zbierania danych do analizy
  • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
  • Dostępne analizy jakościowe
  • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
  • Najlepsze praktyki w tym zakresie
  • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
  • Dostępne miary w analizie danych internetowych
  • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
  • Ustalanie czytelników serwisu
  • Analiza w obszarze wyszukiwania
  • Analiza skuteczności kampanii PPC
  • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
  • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
  • Zastosowanie procesu DMAIC
  • Analiza stron z nurtu Web 2.0
  • Mity z obszaru analizy danych internetowych
  • Obliczanie współczynnika konwersji
  • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

Rozdziały:
Rozdział 1. Web Analytics dziś i jutro (31)
Rozdział 2. Zbieranie danych - znaczenie i możliwości (53)
Rozdział 3. Przegląd analiz jakościowych (83)
Rozdział 4. Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych (109)
Rozdział 5. Podstawy analizy danych internetowych (133)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień z obszaru analizy danych internetowych (161)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Analiza danych internetowych - szybki start (201)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania - wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC (235)
Rozdział 9. Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego (263)
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną - osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów (283)
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych (311)
Rozdział 12. Miesiąc 7. Analizy konkurencji i witryn z nurtu Web 2.0 (347)
Rozdział 13. Miesiąc 8. i następne. Rozwiewanie mitów z obszaru analizy danych internetowych (381)
Rozdział 14. Zagadnienia zaawansowane - analiza danych internetowych ze wspomaganiem (405)
Rozdział 15. Budowanie kultury opartej na danych - praktyczne kroki i najlepsze praktyki (457)

Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową”, kupili także:
<b>Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste. Wydanie zaktualizowane</b>, <font color="navy">Maciej Rogala</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste. Wydanie zaktualizowane, Maciej Rogala, Wydawnictwo Onepress
<b>Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)</b>, <font color="navy">Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
<b>Uporządkowanie makrocząsteczek w polimerach i włóknach</b>, <font color="navy">Władysław Przygocki, Andrzej Włochowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Uporządkowanie makrocząsteczek w polimerach i włóknach, Władysław Przygocki, Andrzej Włochowicz, Wydawnictwo WNT
<b>Kolor i farba 1001 pomysłów</b>, <font color="navy">Anne Justin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Kolor i farba 1001 pomysłów, Anne Justin, Wydawnictwo Arkady
<b>Vademecum Administratora Windows Server 2012</b>, <font color="navy">William R. Stanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Vademecum Administratora Windows Server 2012, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Współczesna margaryna Aspekty technologiczne i żywieniowe</b>, <font color="navy">Krzysztofa Krygier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Współczesna margaryna Aspekty technologiczne i żywieniowe, Krzysztofa Krygier, Wydawnictwo WNT
<b>Rachunek błędów dla inżynierów</b>, <font color="navy">Zbigniew Kotulski, Wojciech Szczepiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Rachunek błędów dla inżynierów, Zbigniew Kotulski, Wojciech Szczepiński, Wydawnictwo WNT
<b>Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji</b>, <font color="navy">James J. Trobaugh, Mannie Lowe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji, James J. Trobaugh, Mannie Lowe, Wydawnictwo APN Promise
<b>T.A.K.! - Twój Algorytm Korzyści. Wskazówki 15 wizjonerów</b>, <font color="navy">Dr. Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
T.A.K.! - Twój Algorytm Korzyści. Wskazówki 15 wizjonerów, Dr. Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA

PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA

82.00zł
65.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION

niedziela, 20 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami