Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

52.00zł
44.20zł
Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową 89.00zł
Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Autor: Avinash Kaushik

ISBN: 978-83-246-1880-4

Ilość stron: 496

Data wydania: 03/2009

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie.

Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu.

Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę.

W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

  • Historia analiz danych internetowych
  • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
  • Sposoby zbierania danych do analizy
  • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
  • Dostępne analizy jakościowe
  • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
  • Najlepsze praktyki w tym zakresie
  • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
  • Dostępne miary w analizie danych internetowych
  • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
  • Ustalanie czytelników serwisu
  • Analiza w obszarze wyszukiwania
  • Analiza skuteczności kampanii PPC
  • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
  • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
  • Zastosowanie procesu DMAIC
  • Analiza stron z nurtu Web 2.0
  • Mity z obszaru analizy danych internetowych
  • Obliczanie współczynnika konwersji
  • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

Rozdziały:
Rozdział 1. Web Analytics dziś i jutro (31)
Rozdział 2. Zbieranie danych - znaczenie i możliwości (53)
Rozdział 3. Przegląd analiz jakościowych (83)
Rozdział 4. Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych (109)
Rozdział 5. Podstawy analizy danych internetowych (133)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień z obszaru analizy danych internetowych (161)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Analiza danych internetowych - szybki start (201)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania - wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC (235)
Rozdział 9. Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego (263)
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną - osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów (283)
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych (311)
Rozdział 12. Miesiąc 7. Analizy konkurencji i witryn z nurtu Web 2.0 (347)
Rozdział 13. Miesiąc 8. i następne. Rozwiewanie mitów z obszaru analizy danych internetowych (381)
Rozdział 14. Zagadnienia zaawansowane - analiza danych internetowych ze wspomaganiem (405)
Rozdział 15. Budowanie kultury opartej na danych - praktyczne kroki i najlepsze praktyki (457)

Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową”, kupili także:
<b>Księga hygge. Jak zwolnić, kochać i żyć szczęśliwie</b>, <font color="navy">Louisa Thomsen Brits</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Księga hygge. Jak zwolnić, kochać i żyć szczęśliwie, Louisa Thomsen Brits, Wydawnictwo Sensus
<b>Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera</b>, <font color="navy">PigOut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edipresse Polska</font>
Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera, PigOut, Wydawnictwo Edipresse Polska
<b>Zarządzanie projektami Kariera w kieszeni</b>, <font color="navy">Magda Witkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami Kariera w kieszeni, Magda Witkowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Zastosowania teorii falek w zagadnieniach brzegowych</b>, <font color="navy">Radosław Grzymkowski, Adam Zielonka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Zastosowania teorii falek w zagadnieniach brzegowych, Radosław Grzymkowski, Adam Zielonka, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Mój@Internet.pl czyli moje pierwsze przygody w Sieci</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Mój@Internet.pl czyli moje pierwsze przygody w Sieci, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Harvard Business Review Zarządzanie marką</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Zarządzanie marką, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Programowanie systemowe mikroprocesorów rodziny x86</b>, <font color="navy">Włodzimierz Stanisławski, Damian Raczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Programowanie systemowe mikroprocesorów rodziny x86, Włodzimierz Stanisławski, Damian Raczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Access 2016 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2016 PL Ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino</b>, <font color="navy">Rick Waldron, Anna Gerber, David Resseguie, Emily Rose, Susan Hinton,</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino, Rick Waldron, Anna Gerber, David Resseguie, Emily Rose, Susan Hinton,, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Odnawialne źródła energii w świetle globalnego kryzysu energetycznego

Odnawialne źródła energii w świetle globalnego kryzysu energetycznego

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami