Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Godzina dziennie z e-mail marketingiem 59.00zł 44.25zł
Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels

ISBN: 978-83-246-2509-3

Ilość stron: 344

Data wydania: 04/2010

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie - niezależnie od specyfiki organizacji.

Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także - co ważniejsze - jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • Zwiększanie wpływu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urządzenia przenośne.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
Tytuł książki: "Godzina dziennie z e-mail marketingiem"
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Godzina dziennie z e-mail marketingiem”, kupili także:

OpenGL programowanie gier, Kevin Hawkins, Dave Astle, Wydawnictwo Helion

Komunikacja między ludźmi Wydanie 2, Shewryn P Morreale, Brian H. Spitzberg, J. Kevin Barge, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Inżynieria produkcji, Tadeusz Karpiński, Wydawnictwo WNT
<b>Linux. Wprowadzenie do wiersza poleceń. Wydanie II</b>, <font color="navy">William Shotts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Linux. Wprowadzenie do wiersza poleceń. Wydanie II, William Shotts, Wydawnictwo Helion

Legalny doping emocjonalny, Mariusz Szuba, Wydawnictwo Onepress
<b>Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy</b>, <font color="navy">Oren Jay Sofer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy, Oren Jay Sofer, Wydawnictwo Sensus

E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci, Piotr Krupa, Maciej Ossowski, Wydawnictwo Helion

Sztuczna inteligencja, Marek Jan Kasperski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami