Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Godzina dziennie z e-mail marketingiem 59.00zł 44.25zł
Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels

ISBN: 978-83-246-2509-3

Ilość stron: 344

Data wydania: 04/2010

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie - niezależnie od specyfiki organizacji.

Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także - co ważniejsze - jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • Zwiększanie wpływu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urządzenia przenośne.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
Tytuł książki: "Godzina dziennie z e-mail marketingiem"
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Godzina dziennie z e-mail marketingiem”, kupili także:

Informatyczne narzędzia procesów logistycznych, Mirosław Chaberek, Andrzej Jezierski, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej</b>, <font color="navy">Jo Dunkley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej, Jo Dunkley, Wydawnictwo Prószyński

Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy, Nicolaj Hojer Nielsen, Wydawnictwo Onepress

Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii, Milan Bárta, Wydawnictwo Promise

Novell NetWare 6 Księga administratora, Kelley J. P. Lindberg, Jeffrey L. Harris, Wydawnictwo Helion

SAP Zrozumieć system ERP, Jerzy Auksztol, Piotr Balwierz, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nigdy więcej spóźnień! Przez punktualność do sukcesu, Diana DeLonzor, Wydawnictwo Onepress

Opel Vectra i Calibra, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Obróbka strumieniowo-ścierna Tom 2 Oczyszczarki i procesy obróbki</b>, <font color="navy">Kazimierz Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Obróbka strumieniowo-ścierna Tom 2 Oczyszczarki i procesy obróbki, Kazimierz Woźniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami