Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Książka tylko dla mężczyzn

Książka tylko dla mężczyzn

32.00zł
25.60zł
Godzina dziennie z e-mail marketingiem 59.00zł 43.07zł
Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels

ISBN: 978-83-246-2509-3

Ilość stron: 344

Data wydania: 04/2010

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie - niezależnie od specyfiki organizacji.

Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także - co ważniejsze - jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • Zwiększanie wpływu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urządzenia przenośne.
Godzina dziennie z e-mail marketingiem
Tytuł książki: "Godzina dziennie z e-mail marketingiem"
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 43.07zł
Klienci, którzy kupili „Godzina dziennie z e-mail marketingiem”, kupili także:
<b>VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji</b>, <font color="navy">Adam Bartosiewicz, Ryszard Kubacki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
VAT 1556 wyjaśnień i interpretacji, Adam Bartosiewicz, Ryszard Kubacki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>SQL optymalizacja</b>, <font color="navy">Dan Tow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL optymalizacja, Dan Tow, Wydawnictwo HELION
<b>Działalność gospodarcza 542 pytania i odpowiedzi</b>, <font color="navy">Agata Kamińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Działalność gospodarcza 542 pytania i odpowiedzi, Agata Kamińska, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Systemy transportowe PRT</b>, <font color="navy">Włodzimierz Choromański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Systemy transportowe PRT, Włodzimierz Choromański, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II</b>, <font color="navy">David Allen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II, David Allen, Wydawnictwo Onepress
<b>Minecraft. Strategie dla zaawansowanych graczy</b>, <font color="navy">Stephen O'Brien</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Minecraft. Strategie dla zaawansowanych graczy, Stephen O'Brien, Wydawnictwo HELION
<b>Krajobrazy Kreatywna fotografia</b>, <font color="navy">Harold Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Krajobrazy Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo HELION
<b>FOREX dla bystrzaków Wydanie II</b>, <font color="navy">Mark Galant, Brian Dolan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
FOREX dla bystrzaków Wydanie II, Mark Galant, Brian Dolan, Wydawnictwo Septem
<b>Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta</b>, <font color="navy">Jakub Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia The Manga Guide

Biochemia The Manga Guide

69.00zł
55.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION

środa, 26 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami