Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Strategia marek własnych

Strategia marek własnych

59.00zł
49.56zł
Godzina dziennie z Facebook marketingiem 69.00zł
Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Tytuł: Godzina dziennie z Facebook marketingiem
Autor: Chris Treadaway, Mari Smith
ISBN: 978-83-246-2873-5
Ilość stron: 320
Data wydania: 12/2010
Oprawa: Miękka
Format: 180x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł


Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!
  • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów

Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata — Facebook — wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa.

Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...

Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość.

Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium.

Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

Dzięki tej książce:

  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów — zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku.

Rozdziały: 

Rozdział 1. Marketing internetowy 1985 - 2010 (21)

  • Skromne początki marketingu społecznościowego (22)
  • Media społecznościowe w słowach i liczbach (36)
  • Co media społecznościowe w roku 2010 mówią nam o przyszłości marketingu (37)
  • Realistyczne oczekiwania wobec marketingu społecznościowego (40)
  • Kilka słów o kontakcie z konsumentem (42)

Rozdział 2. Czym jest Facebook? (45)

  • Sieci i media społecznościowe - definicje (46)
  • Krajobraz sieci społecznościowych (47)
  • Siedem prawd o sieciach społecznościowych (55)
  • Twój cel: marketing wirusowy (56)
  • Inne korzyści z udziału w sieciach społecznościowych (58)
  • Pomysły na kampanię (60)
  • Podstawy Facebooka (63)
  • Znajomi (64)
  • Aktualności (66)

Rozdział 3. Opracuj strategię działania na Facebooku i mierz postępy (69)

  • Określ formę swojej obecności na Facebooku (70)
  • Etapy udanej kampanii w mediach społecznościowych (73)
  • Określ swój "produkt" społecznościowy (75)
  • Lista rzeczy do zrobienia na Facebooku (80)

Rozdział 4. Miesiąc 1. Przygotuj plan i zacznij działać (85)

  • Tydzień 1. Ułóż fundamenty (86)
  • Tydzień 2. Opracuj i zaprezentuj plan (93)
  • Tydzień 3. Ustanów obecność przy użyciu profilu i znajomych (100)
  • Tydzień 4. Wypromuj obecność przy użyciu innych funkcji Facebooka (111)

Rozdział 5. Miesiąc 2. Ustanów internetową obecność swojej organizacji za pomocą grup i stron (117)

  • Tydzień 1. Zapoznaj się ze stronami i grupami (118)
  • Tydzień 2. Zdefiniuj i zacznij realizować strategię zarządzania treścią (132)
  • Tydzień 3. Dodawaj zasoby i eksperymentuj z nimi (138)
  • Tydzień 4. Nadzoruj i modyfikuj plan (142)

Rozdział 6. Miesiąc 3. Kreuj popyt za pomocą reklam na Facebooku (151)

  • Tydzień 1. Zapoznaj się z reklamą na Facebooku (152)
  • Tydzień 2. Stwórz tabelę danych (161)
  • Tydzień 3. Udoskonal kampanię za pomocą testów A/B i wieloczynnikowych (167)
  • Tydzień 4. Przeanalizuj dane i dostosuj kampanię (175)

Rozdział 7. Miesiąc 4. Zaawansowana integracja taktyki z całością kampanii (183)

  • Tydzień 1. Poznaj niezbędne zaawansowane podejścia taktyczne (184)
  • Tydzień 2. Zapoznaj się z Facebook Connect, widgetami i ramkami fanów (190)
  • Tydzień 3. Zintegruj swoje działania z aktywnością marketingową w innych obszarach (196)
  • Tydzień 4. Przeprowadź zaawansowaną analizę (205)

Rozdział 8. Dostosowywanie treści aplikacjami Facebooka (211)

  • Krótka historia aplikacji facebookowych (212)
  • Popularne aplikacje facebookowe (215)
  • Wykorzystaj aplikacje do optymalizacji strony fanowskiej (225)
  • Czego potrzeba do stworzenia własnej aplikacji (228)
  • Wyciągnij korzyści finansowe ze swojej aplikacji (237)
  • Przyszłość: aplikacje mobilne (238)

Rozdział 9. Analiza Facebooka (241)

  • Monitoruj postępy wskaźnikami (242)
  • Zwrot inwestycji na Facebooku - przykład Mayo Medical School (250)
  • Mierz aktywność za pomocą usługi Statystyki (254)
  • Gdy Facebook nie wystarczy: strony docelowe (257)

Rozdział 10. Uwarunkowania organizacji (263)

  • Stanowiska i obowiązki (264)
  • Jaką rolę pełni Facebook w różnych organizacjach (268)
  • Kilka słów o wykorzystaniu Facebooka w marketingu B2B (284)

Dodatek A: Zasoby (287)

  • Strona pomocnicza (288)
  • Lektury (288)
  • Praktyczne narzędzia społecznościowe (289)

Dodatek B: Przyszłość Facebooka (291)

  • Dave Kerpen (292)
  • Scott McCaskill (294)
  • Lauren Cooney (296)
  • Jesse Stay (298)
  • Nick O'Neill (301)
  • Kevin Tate (302)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Godzina dziennie z Facebook marketingiem”, kupili także:
<b>Ekonomia przyszłości Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko</b>, <font color="navy">Maciej Bałtowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonomia przyszłości Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko, Maciej Bałtowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Firefox Nie klikaj na niebieskie e!</b>, <font color="navy">Scott Grannemann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Firefox Nie klikaj na niebieskie e!, Scott Grannemann, Wydawnictwo HELION
<b>Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności</b>, <font color="navy">Brian W. Fitzpatrick, Ben Collins-Sussman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności, Brian W. Fitzpatrick, Ben Collins-Sussman, Wydawnictwo HELION
<b>101 słynnych bombowców</b>, <font color="navy">Robert Jackson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
101 słynnych bombowców, Robert Jackson, Wydawnictwo MAK
<b>Obsługa komputera z Windows XP (i Vista) Samouczek dla dinozaurów Wydanie 5</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Obsługa komputera z Windows XP (i Vista) Samouczek dla dinozaurów Wydanie 5, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 2 Wydanie 14</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 2 Wydanie 14, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II</b>, <font color="navy">Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II, Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo HELION
<b>Inżynieria oprogramowania PWN</b>, <font color="navy">Krzysztof Sacha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria oprogramowania PWN, Krzysztof Sacha, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Volkswagen Polo modele od IX 1994 do X 2001 Sam naprawiam samochód Wydanie V</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Polo modele od IX 1994 do X 2001 Sam naprawiam samochód Wydanie V, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie

Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie

59.00zł
41.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT

niedziela, 23 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami