Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Telekomunikacja » Telekomunikacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
  GPS Nawigacja
  Teleinformatyka
  Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce

Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce

50.00zł
40.50zł
Glosariusz terminologii call-center/help desk 49.90zł
Glosariusz terminologii call-center/help desk

Autor: Marcin J. Kostecki

ISBN: 978-83-01-15382-3

Ilość stron: 340

Data wydania: 12/2007

Twarda oprawa

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów.

Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. „scenariusz rozmowy” czy „call blending”, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem („czas pracy”), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi („outsourcing”, „koszt produktywnej godziny pracy”) oraz technologiami informatycznymi („baza wiedzy”, „zarządzanie wydajnością”, „kompresja danych”).

Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa – wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta.

W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie „wiki”, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.

Glosariusz terminologii call-center/help desk
Tytuł książki: "Glosariusz terminologii call-center/help desk"
Autor: Marcin J. Kostecki
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Glosariusz terminologii call-center/help desk”, kupili także:

Podstawy budowy silników Wydanie 3, Sławomir Luft, Wydawnictwo WKiŁ

Mity, modele, paradygmaty Studium porównawcze nauk przyrodniczych i religii, Ian G. Barbour, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki, M. Panfil, A. Szablewski, Wydawnictwo Poltext

Przyszłość Boga. Praktyczne rozważania o współczesnej duchowości, Deepak Chopra, Wydawnictwo Editio

Technologia ogólna Podstawy technologii mechanicznych, Aleksander Górecki, Wydawnictwo WSiP

Gry i zabawy z zapałkami, Piotr Kosowicz, Wydawnictwo Septem

Jak czytać sprawozdanie finansowe Przewodnik menedżera, Gertruda Krystyna Świderska, Wydawnictwo Difin

Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 2, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone, Robert Zych, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami