Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Telekomunikacja » Telekomunikacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
  GPS Nawigacja
  Teleinformatyka
  Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką

Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką

44.00zł
35.20zł
Glosariusz terminologii call-center/help desk 49.90zł
Glosariusz terminologii call-center/help desk

Autor: Marcin J. Kostecki

ISBN: 978-83-01-15382-3

Ilość stron: 340

Data wydania: 12/2007

Twarda oprawa

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów.

Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. „scenariusz rozmowy” czy „call blending”, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem („czas pracy”), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi („outsourcing”, „koszt produktywnej godziny pracy”) oraz technologiami informatycznymi („baza wiedzy”, „zarządzanie wydajnością”, „kompresja danych”).

Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa – wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta.

W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie „wiki”, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.

Glosariusz terminologii call-center/help desk
Tytuł książki: "Glosariusz terminologii call-center/help desk"
Autor: Marcin J. Kostecki
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Glosariusz terminologii call-center/help desk”, kupili także:

GPS poradnik użytkownika, Bruce Grubbs, Wydawnictwo RM

Głośniej niż słowa. Wykorzystaj moc swojego autentycznego głosu, Todd Henry, Wydawnictwo Onepress

Marketing szeptany, Andy Sernovitz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zmiany klimatyczne Przyczyny, przebieg i skutki dla człowieka, Jonathan Cowie, Wydawnictwo WUW

Maple Podręcznik, Artur Krowiak, Wydawnictwo Helion

Tao mikrousług. Projektowanie i wdrażanie, Richard Rodger, Wydawnictwo Helion

Ograć nawyki. Jak zastosować mechanizmy gier w procesie zmiany osobistej, Jadwiga Korzeniewska, Wydawnictwo Onepress

101 praktycznych skryptów na stronę WWW wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie łańcuchem dostaw Podstawy Wydanie II, Michael Hugos, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami