Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Globalny handel elektroniczny 29.90zł
Globalny handel elektroniczny

Autor: Marian Niedźwiedziński

ISBN: 83-01-14140-9

Ilośc stron: 184

Data wydania: 2004

Książka traktuje o elektronicznej formie działania biznesu, mającej zastosowanie w handlu międzynarodowym. Stanowi próbę przedstawienia kluczowych zagadnień związanych z globalnym handlem elektronicznym z perspektywy menedżerskiej. Pozycja służy dostarczeniu kadrze kierowniczej i przyszłym menedżerom wiedzy niezbędnej do świadomego podejmowania decyzji strategicznych

Jej cechą szczególną jest wyeksponowanie następujących zagadnień:
• aspektów standaryzacyjnych,
• aspektów społeczno-ekonomicznych,
• aspektów politycznych,
• problemów międzynarodowego handlu elektronicznego,
• problemów przygotowania kadr menedżerskich, będących w stanie sprostać wyzwaniom gospodarki elektronicznej.

Przedmiotem szczególnego zainteresowania autora są zagadnienia związane z informacyjną obsługą relacji zachodzących w procesie transakcyjnym między partnerami biznesowymi - dostawcami, producentami i odbiorcami. Koncentruje się on głównie na sektorze małych i średnich przedsiębiorstw zachęcając je do wyprowadzenia swoich firm z rynku lokalnego i włączenia się w sferę obrotu międzynarodowego.

Zaletą opracowania jest jego interdyscyplinarny charakter, zawiera bowiem elementy ekonomiczne, techniczne, prawne, a także psychologiczne.

Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla obecnych i przyszłych menedżerów czyli studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, głównie specjalizujących się w dziedzinie e-biznes oraz e-commerce, dla studentów informatyki i słuchaczy szkół handlowych różnego typu, a także dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Rozdziały:

Rozdział 1. Elektroniczna platforma biznesu
1.1. Komunikacja gospodarcza bez papieru
1.1.1. Istota elektronicznej wymiany danych
1.1.2. Sposoby realizacji wymiany elektronicznej
1.2. Zalety platformy elektronicznej
1.3. Wyzwania związane z wdrażaniem EDI

Rozdział 2. Kluczowe aspekty platformy elektronicznej
2.1. Aspekty techniczne
2.1.1. Złożoność problemów technicznych
2.1.2. Infrastruktura telekomunikacyjna
2.1.3. Infrastruktura bezpieczeństwa
2.2. Kwestie standaryzacyjne
2.2.1. Standardy automatycznego gromadzenia danych
2.2.2. Standardy w elektronicznej wymianie danych
2.3. Zagadnienia prawne
2.3.1. Wprowadzenie
2.3.2. Generalne inicjatywy międzynarodowe i krajowe
2.3.3. Wybrane rozwiązania szczegółowe
2.4. Aspekty społeczno-ekonomiczne
2.5. Aspekty polityczne

Rozdział 3. Rozwój globalnego handlu elektronicznego i jego determinanty
3.1. Rozwój gospodarki elektronicznej
3.1.1. Podwaliny gospodarki elektronicznej
3.1.2. Rozwój gospodarki elektronicznej na świecie
3.1.3. Rozwój gospodarki elektronicznej w Polsce
3.2. Determinanty globalnego handlu elektronicznego
3.2.1. Bariery rozwoju globalnego handlu elektronicznego
3.2.2. Wybrane sposoby przezwyciężania barier

Rozdział 4. Mała i średnia firma jako podmiot globalnego handlu elektronicznego
4.1. Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw
4.2. Przesłanki elektronizacji małych i średnich firm
4.3. Filary efektywnego udziału małych i średnich firm w globalnym obrocie elektronicznym
4.3.1. E-strategia
4.3.2. E-organizacja
4.3.3. E-technologia
4.3.4. E-menedżer

Załączniki
Literatura
Słownik użytych nazw

Globalny handel elektroniczny
Tytuł książki: "Globalny handel elektroniczny"
Autor: Marian Niedźwiedziński
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 29.90zł
Klienci, którzy kupili „Globalny handel elektroniczny”, kupili także:

Zaawansowana rachunkowość finansowa, Teresa Martyniuk, Danuta Małkowska, Wydawnictwo PWE

GIS w wodociągach i kanalizacji, Marian Kwietniewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zakamarki marki Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Audiobook CD, Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość i podatki wspólnoty mieszkaniowej, Eugenia Śleszyńska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Prostota i użyteczność Projektowanie rozwiązań internetowych mobilnych i interaktywnych, Giles Colborne, Wydawnictwo Helion

Gospodarka elektroniczna, Eugeniusz Januła, Teresa Truś, Wydawnictwo Difin

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami