Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » GIMP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pożegnanie z Afryką Jak człowiek zaludnił świat

Pożegnanie z Afryką Jak człowiek zaludnił świat

46.00zł
36.80zł
GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III 79.00zł 55.30zł
GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III

Tytuł: GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III
Autor: Włodzimierz Gajda
ISBN: 978-83-246-7545-6
Ilość stron: 480
Data wydania: 08/2015
Oprawa: Miękka (Zawiera DVD)
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 55.30zł


Jeśli coś jest za darmo, to jest... po prostu dobre!

GIMP to program do tworzenia i obróbki grafiki. Na pewno kiedyś się z nim zetknąłeś, może nawet zainstalowałeś go na swoim komputerze. Skonfigurowałeś, uruchomiłeś i co dalej? Dzieli Cię tylko krok od poznania jego dużych możliwości. Nie bez przyczyny program ten stał się głównym konkurentem płatnego Photoshopa. GIMP jest darmowy, stale rozwijany i współpracuje z systemami Windows, Linux oraz MacOs.

Autor tej książki pokaże Ci, jak wykorzystać GIMP w praktyce. Zaczniesz od zadań prostszych i stopniowo przejdziesz do poważniejszych wyzwań. Przewodnik GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III to zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Będziesz pracować na fotografiach umieszczonych na dołączonej do książki płycie — znajdziesz tam blisko 3 tysiące zdjęć do dowolnego wykorzystania! Nauczysz się poprawiać ich jakość i dowiesz się, jak przekształcić jedną fotografię w taki sposób, by otrzymać najróżniejsze, całkiem inne efekty końcowe.

Poznaj pełnię możliwości GIMP-a:
• Praca na tekstach
• Warstwy i ich zastosowanie
• Sprawna obróbka fotografii
• Łączenie obrazów lub wycinanie ich fragmentów
• Rysunek i tworzenie własnych grafik
• Filtry GIMP-a
• Własny przybornik najbardziej potrzebnych narzędzi

Spis treści:

Rozdział 1. Tekst i warstwy (13)

  • Projekt 1.1. Żółta Turnia (14)
  • Przybornik i okna dialogowe (21)
  • Projekt 1.2. Księżyc (25)
  • Projekt 1.3. Orzeł przedni (28)
  • Projekt 1.4. Ważka (30)
  • Projekt 1.5. Magnolia (31)
  • Projekt 1.6. Słonecznik (33)
  • Projekt 1.7. Autoholowanie (35)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (37)

Rozdział 2. Modyfikacja kolorów fotografii (41)

  • Projekt 2.1. Kozi Wierch (41)
  • Projekt 2.2. Rachunek (43)
  • Projekt 2.3. Zamość (44)
  • Projekt 2.4. Zima (46)
  • Projekt 2.5. Wypluwki (48)
  • Projekt 2.6. Czołg (51)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (53)

Rozdział 3. Rozjaśnianie fotografii (55)

  • Projekt 3.1. Autonaprawa (56)
  • Projekt 3.2. Pióro (59)
  • Projekt 3.3. Kamień (61)
  • Projekt 3.4. Transport samochodowy XXI wieku (64)
  • Projekt 3.5. Energetyka XXI wieku (67)
  • Projekt 3.6. Znak wodny (68)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (69)

Rozdział 4. Rozmycie i wyostrzanie (71)

  • Projekt 4.1. Czas siewu (71)
  • Projekt 4.2. Maszynopisanie (73)
  • Projekt 4.3. Automobil (75)
  • Projekt 4.4. Antyk (78)
  • Projekt 4.5. Kościelec (79)
  • Projekt 4.6. Czołg (81)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (82)

Rozdział 5. Kopiowanie i wklejanie całych obrazów (83)

  • Projekt 5.1. Lublin (83)
  • Projekt 5.2. Łabędzie (86)
  • Projekt 5.3. Mieszkańcy polskich lasów (90)
  • Projekt 5.4. Letnia szkoła rysunku (91)
  • Projekt 5.5. Misiek (94)
  • Projekt 5.6. Zalew Zemborzycki i okolice (95)
  • Projekt 5.7. Lalka (99)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (100)

Rozdział 6. Wyrównywanie warstw (103)

  • Projekt 6.1. Ulica Dominikańska (104)
  • Projekt 6.2. Żmija zygzakowata (109)
  • Projekt 6.3. Antykwariat (110)
  • Projekt 6.4. Jenot (115)
  • Projekt 6.5. Zwierzęta okolic Lublina (117)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (127)

Rozdział 7. Selekcja (129)

  • Projekt 7.1. Cytrusy (130)
  • Projekt 7.2. Ptaki Polski (134)
  • Projekt 7.3. Elektronik (139)
  • Projekt 7.4. Kup mnie (144)
  • Projekt 7.5. Money (147)
  • Projekt 7.6. Żarówki (152)
  • Projekt 7.7. BMX Quest (157)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (160)

Rozdział 8. Prostokąty, kwadraty i koła (163)

  • Projekt 8.1. Zenit (163)
  • Projekt 8.2. Fotografie (164)
  • Projekt 8.3. Muzeum Kolejnictwa (167)
  • Projekt 8.4. Wspomnienia (170)
  • Projekt 8.5. Giewont (171)
  • Projekt 8.6. Korepetycje (173)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (179)

Rozdział 9. Obramowanie warstwy (181)

  • Projekt 9.1. Tatry (181)
  • Projekt 9.2. Auto tuning (186)
  • Projekt 9.3. Zaskrońce (188)
  • Projekt 9.4. Żaby i ropuchy (189)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (193)

Rozdział 10. Obwiednia i poświata napisu (195)

  • Projekt 10.1. Lokata prima (195)
  • Projekt 10.2. Chwilówki (197)
  • Projekt 10.3. Sosnowica (199)
  • Projekt 10.4. X developer (200)
  • Projekt 10.5. Aqua (206)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (214)

Rozdział 11. Linijki, prowadnice i miarka (215)

  • Projekt 11.1. V8 (216)
  • Projekt 11.2. Kursy żeglarskie (223)
  • Projekt 11.3. Padalec (226)
  • Projekt 11.4. Bryza (228)
  • Projekt 11.5. Kwiaty (233)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (239)

Rozdział 12. Skalowanie i kadrowanie obrazów (241)

  • Projekt 12.1. Żółw czerwonolicy (242)
  • Projekt 12.2. Kazimierz Dolny (244)
  • Projekt 12.3. Żmija i zaskroniec (248)
  • Projekt 12.4. Rzekotka (250)
  • Projekt 12.5. Kaczka (252)
  • Projekt 12.6. Szczupaki (255)
  • Projekt 12.7. Orzechy (257)
  • Projekt 12.8. Zdjęcia do legitymacji (258)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (263)

Rozdział 13. Filtry (265)

  • Projekt 13.1. Filtr Zniekształcenia/Fale (265)
  • Projekt 13.2. Filtr Zniekształcenia/ Skręcenie i zaciskanie (266)
  • Projekt 13.3. Filtr Artystyczne/Kubizm (267)
  • Projekt 13.4. Filtr Szum/Rozrzucenie (269)
  • Projekt 13.5. Zniekształcenia/Zastosuj soczewki (270)
  • Projekt 13.6. Filtr Odwzorowania/ Śledzenie fraktalne (271)
  • Projekt 13.7. Filtr Odwzorowania/Odwzorowanie obiektu (272)
  • Projekt 13.8. Filtr Łączenie/Odcinek filmu (274)
  • Projekt 13.9. Filtr Łączenie/Łączenie głębi (275)
  • Projekt 13.10. Filtry Artystyczne/Nałóż płótno oraz Odwzorowania/Mapa wypukłości (277)
  • Projekt 13.11. Filtry z grupy Alfa na logo (280)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (282)

Rozdział 14. Gradient (285)

  • Projekt 14.1. Samochód (286)
  • Projekt 14.2. Orzechy (288)
  • Projekt 14.3. Przycisk (290)
  • Projekt 14.4. Żaglówka (296)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (300)

Rozdział 15. Maska warstwy (301)

  • Projekt 15.1. Winyl (301)
  • Projekt 15.2. Elektro (306)
  • Projekt 15.3. Antykwariat (312)
  • Projekt 15.4. Konie (319)
  • Projekt 15.5. Vincent van Gogh: Most Langlois (z piorącymi kobietami) (325)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (330)

Rozdział 16. Ścieżki (333)

  • Projekt 16.1. Wycięty samochód (334)
  • Projekt 16.2. Miejski Dom Kultury w Paryżu (340)
  • Projekt 16.3. Pocztówka z wakacji (344)
  • Projekt 16.4. Kalendarz (347)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (351)

Rozdział 17. Operacje na zaznaczeniach (353)

  • Projekt 17.1. Maszynopisanie (358)
  • Projekt 17.2. I love Lublin (368)
  • Projekt 17.3. Aqua (370)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (374)

Rozdział 18. Narzędzia do przekształcania warstw, ścieżek i zaznaczeń (377)

  • Projekt 18.1. Wielkie sprzątanie świata (379)
  • Projekt 18.2. Fotoamator (381)
  • Projekt 18.3. Winyl (384)
  • Projekt 18.4. Tulipan (389)
  • Projekt 18.5. Flaszka (390)
  • Projekt 18.6. Koguty Lublin (394)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (395)

Rozdział 19. Narzędzia rysowania (397)

  • Projekt 19.1. Szkic papugi (398)
  • Projekt 19.2. Tęczowa papuga (401)
  • Projekt 19.3. Kaczki (408)
  • Projekt 19.4. Żyrafy (414)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (417)

Rozdział 20. Retusz zdjęć (419)

  • Projekt 20.1. Kazimierz Dolny (420)
  • Projekt 20.2. W drodze (424)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (432)

Rozdział 21. Grupowanie warstw (433)

  • Projekt 21.1. Towarzystwo Ornitologiczne (433)
  • Projekt 21.2. Encyklopedia ptaków (442)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (443)

Rozdział 22. Dostosowywanie GIMP-a do własnych potrzeb (445)

  • Pędzle (445)
  • Projekt 22.1. Smile (447)
  • Projekt 22.2. Hey, Hey, Hey (449)
  • Projekt 22.3. Towarzystwo Ornitologiczne (452)
  • Tekstury (455)
  • Projekt 22.4. Test tekstur (455)
  • Projekt 22.5. Tekstura rdza (456)
  • Palety (461)
  • Gradienty (463)
  • Czcionki (464)
  • Przybornik (465)
  • Menu kontekstowe okien dialogowych (467)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (469)

Dodatek A. Indeks wykorzystanych czcionek (471)

Zawartość płyty DVD (475)

GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III
Tytuł książki: "GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III"
Autor: Włodzimierz Gajda
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 55.30zł
Klienci, którzy kupili „GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III”, kupili także:
<b>GIMP 2.6 Receptury</b>, <font color="navy">Juan Manuel Ferreyra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GIMP 2.6 Receptury, Juan Manuel Ferreyra, Wydawnictwo HELION
<b>Inkscape Podstawowa obsługa programu</b>, <font color="navy">Krzysztof Cieśla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inkscape Podstawowa obsługa programu, Krzysztof Cieśla, Wydawnictwo HELION
<b>GIMP Ćwiczenia praktyczne Wydanie II</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GIMP Ćwiczenia praktyczne Wydanie II, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Inkscape Zaawansowane funkcje programu</b>, <font color="navy">Krzysztof Cieśla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inkscape Zaawansowane funkcje programu, Krzysztof Cieśla, Wydawnictwo HELION
<b>ABC CorelDRAW X7 PL</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC CorelDRAW X7 PL, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Steve Bain, Nick Wilkinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik, Steve Bain, Nick Wilkinson, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Linux w systemach i.MX 6 series

Linux w systemach i.MX 6 series

86.00zł
68.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

niedziela, 19 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami