Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » GIMP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Termodynamika procesowa

Termodynamika procesowa

29.40zł
22.34zł
GIMP Biblia 99.00zł
GIMP Biblia

Tytuł: GIMP Biblia
Autor: Jason van Gumster, Robert Shimonski
ISBN: 978-83-246-2766-0
Ilość stron: 744
Data wydania: 10/2011
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł


Kompendium wiedzy na temat GIMP-a.
  • Czym jest GIMP?
  • Jak wykorzystać jego potencjał?
  • Jakie są jego ograniczenia?

GIMP to jedno z tych narzędzi, w przypadku których stosunek jakości do ceny zmierza do nieskończoności. Jest całkowicie darmowe, ma wiele funkcji oraz wierną, chętną do pomocy społeczność użytkowników i deweloperów. Pierwsza wersja GIMP-a ukazała się ponad piętnaście lat temu i od tego czasu jest on nieustannie rozwijany. Efekt? Program ten stanowi realną i rozsądną alternatywę dla innych popularnych, lecz drogich aplikacji do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej. O popularności GIMP-a niech świadczy fakt publikacji licznych książek, a wśród nich tej wyjątkowej: "GIMP. Biblia".

Każdy, kto zna tę serię, wie, że znajdzie w niej komplet informacji na temat omawianego zagadnienia. Nie inaczej jest w przypadku książki poświęconej GIMP-owi. W trakcie lektury poznasz mocne i słabe strony tego programu oraz jego ograniczenia. Zaprzyjaźnisz się z zaproponowaną przez autorów koncepcją interfejsu oraz dostosujesz go do własnych potrzeb.

Następnie zdobędziesz podstawową wiedzę na temat grafiki rastrowej oraz jej zalet i wad, by szybko przejść do ciekawszych zagadnień. Nauczysz się korzystać z dostarczonych narzędzi, pracować z warstwami, maskami oraz ścieżkami. Ponadto odkryjesz możliwości kanałów, filtrów oraz funkcji korygujących grafikę. To tylko niektóre z tematów poruszanych przez autorów w tym kompendium wiedzy na temat GIMP-a. Poznaj jego możliwości!

  • Możliwości i ograniczenia programu GIMP
  • Interfejs użytkownika
  • Dostosowywanie GIMP-a do własnych preferencji
  • Różnice pomiędzy tradycyjnym a cyfrowym obrazem
  • Kompresja grafik
  • Praca z plikami
  • Narzędzia dostępne w programie GIMP
  • Korzystanie ze ścieżek - wektory w grafice rastrowej
  • Potencjał warstw i masek
  • Zastosowanie kanałów
  • Przekształcenia obrazów - kadrowanie, skalowanie, obracanie
  • Korygowanie kolorów
  • Praca z tekstem
  • Rysowanie w programie GIMP
  • Ulepszanie zdjęć
  • Wykorzystanie filtrów i efektów
  • Filtry specjalizowane
  • Przetwarzanie wsadowe
  • Zastosowanie pakietu GIMP Animation Package
  • Funkcje wideo w programie GIMP
  • Wyszukiwanie i instalacja dodatków
  • Tworzenie skryptów
  • Instalacja GIMP-a w systemach Linux, Windows i Mac OS X

Poznaj alternatywne rozwiązanie dla drogich programów graficznych.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I PROGRAM GIMP (25)
Rozdział 1. Czym jest GIMP? (27)
Rozdział 2. Myślenie w sposób cyfrowy (69)

CZĘŚĆ II WPROWADZENIE (89)
Rozdział 3. Praca z plikami (91)
Rozdział 4. Krótki przegląd narzędzi programu GIMP (121)
Rozdział 5. Korzystanie ze ścieżek (137)
Rozdział 6. Praca z warstwami i maskami (165)
Rozdział 7. Zastosowanie kanałów (201)

CZĘŚĆ III PRZETWARZANIE OBRAZÓW (215)
Rozdział 8. Przekształcanie obrazów (217)
Rozdział 9. Korygowanie kolorów (249)
Rozdział 10. Praca z tekstem (315)
Rozdział 11. Rysowanie w programie GIMP (331)
Rozdział 12. Ulepszanie zdjęć (357)

CZĘŚĆ IV FILTRY I EFEKTY (381)
Rozdział 13. Zastosowanie filtrów rozmycia, uwydatniania i zniekształcenia (383)
Rozdział 14. Użycie filtrów tworzenia obrazów (427)
Rozdział 15. Użycie filtrów kompozycji (459)
Rozdział 16. Ulepszanie obrazów za pomocą filtrów artystycznych (509)
Rozdział 17. Użycie filtrów specjalizowanych (533)
Rozdział 18. Przetwarzanie wsadowe za pomocą filtrów automatyzujących (547)
Rozdział 19. Użycie pakietu GIMP Animation Package (573)
Rozdział 20. Korzystanie w programie GIMP z funkcji wideo (605)

CZĘŚĆ V ZAGADNIENIA ZAAWANSOWANE (639)
Rozdział 21. Wyszukiwanie i instalowanie dodatków (641)
Rozdział 22. Tworzenie efektów niestandardowych za pomocą skryptów (671)

DODATKI (679)
Dodatek A Pobieranie i instalowanie programu GIMP (681)
Dodatek B Konfigurowanie zewnętrznych urządzeń wejściowych (697)
Dodatek C Dostosowywanie programu GIMP (715)
Dodatek D Dodatkowe zasoby (727)

GIMP Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „GIMP Biblia”, kupili także:
<b>Tablice informatyczne XML</b>, <font color="navy">Krzysztof Kozłowski, Sławomir Zimosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne XML, Krzysztof Kozłowski, Sławomir Zimosz, Wydawnictwo HELION
<b>SQL Leksykon kieszonkowy Wydanie II</b>, <font color="navy">Jonathan Gennick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Leksykon kieszonkowy Wydanie II, Jonathan Gennick, Wydawnictwo HELION
<b>HTML XHTML i CSS Biblia Wydanie 5</b>, <font color="navy">Steven M. Schafer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML XHTML i CSS Biblia Wydanie 5, Steven M. Schafer, Wydawnictwo HELION
<b>Symfonia C++ standard Programowanie w języku C++ orientowane obiektowo Wydanie 3 Tom 1/2 miękka oprawa</b>, <font color="navy">Jerzy Grębosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EDITION2000</font>
Symfonia C++ standard Programowanie w języku C++ orientowane obiektowo Wydanie 3 Tom 1/2 miękka oprawa, Jerzy Grębosz, Wydawnictwo EDITION2000
<b>Adobe Photoshop CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Photoshop CS6/CS6 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzenie stron WWW w praktyce Wydanie II</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie stron WWW w praktyce Wydanie II, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej

Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

czwartek, 24 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami