Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

99.00zł
79.20zł
Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy 69.00zł 51.75zł
Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Tytuł: Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Autor: Peter Fisk
ISBN: 978-83-264-3161-6
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2014 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł 51.75zł


Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym.

Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
• Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
• Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
• Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
• Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
• Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
• Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

"Geniusz polega na fuzji - na łączeniu skrajności w taki sposób, aby wspólnie tworzyły coś więcej niż tylko sumę części składowych. Tylko takie połączenia mogą doprowadzić do zbudowania inteligentniejszego i bardziej kreatywnego podejścia do biznesu. Tradycyjny biznes faworyzował zazwyczaj inteligencję kosztem wyobraźni - współczesna sytuacja wymaga odwrócenia tych proporcji".

Spis treści:
Inspiracja     11

CZĘŚĆ PIERWSZA. LEWA I PRAWA PÓŁKULA

Ścieżka 1. Szybki wzrost
Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy     25

Ścieżka 2. Bańki rynkowe
Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie     57

Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy
Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów     77

CZĘŚĆ DRUGA. OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI

Ścieżka 4. Rynki rozwojowe
Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości     99

Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie
Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom     119

Ścieżka 6. Innowacja w biznesie
Patrzenie inaczej, robienie inaczej     141

CZĘŚĆ TRZECIA. Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ

Ścieżka 7. Siła konsumenta
Biznes na warunkach klienta     163

Ścieżka 8. Propozycje markowe
Co sprawia, że klienci się angażują     184

Ścieżka 9. Sieci rynkowe
Siła sieci i społeczności konsumenckich     202

CZĘŚĆ CZWARTA. RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA

Ścieżka 10. Energia dla pracowników
Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy     219

Ścieżka 11. Inspiracja zmian
Wprowadzanie i utrwalanie zmian     240

Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników
Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości     260

LABORATORIUM GENIUSZA
Skan biznesu     285
Więcej o geniuszu

Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Tytuł książki: "Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy"
Autor: Peter Fisk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy”, kupili także:
<b>Einstein Jego życie, jego wszechświat</b>, <font color="navy">Walter Isaacson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo W.A.B.</font>
Einstein Jego życie, jego wszechświat, Walter Isaacson, Wydawnictwo W.A.B.
<b>Jak przetrwać wśród czarnych dziur Najzabawniejszy przewodnik po Wszechświecie</b>, <font color="navy">Dave Goldberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jak przetrwać wśród czarnych dziur Najzabawniejszy przewodnik po Wszechświecie, Dave Goldberg, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia</b>, <font color="navy">Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia, Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Access 2010 w praktyce Informatyka w praktyce krok po kroku</b>, <font color="navy">Mysior Marian</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bila</font>
Access 2010 w praktyce Informatyka w praktyce krok po kroku, Mysior Marian, Wydawnictwo Bila
<b>Kosmiczny projekt Twórcze zdolności przyrody w porządkowaniu wszechświata</b>, <font color="navy">Paul Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Kosmiczny projekt Twórcze zdolności przyrody w porządkowaniu wszechświata, Paul Davis, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją</b>, <font color="navy">Janelle Barlow, Paul Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją, Janelle Barlow, Paul Stewart, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami