Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Poradnik szkoleniowy

Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Poradnik szkoleniowy

128.10zł
102.48zł
Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy 69.00zł 51.75zł
Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Tytuł: Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Autor: Peter Fisk
ISBN: 978-83-264-3161-6
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2014 (wydanie 2)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł 51.75zł


Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym.

Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
• Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
• Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
• Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
• Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
• Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
• Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

"Geniusz polega na fuzji - na łączeniu skrajności w taki sposób, aby wspólnie tworzyły coś więcej niż tylko sumę części składowych. Tylko takie połączenia mogą doprowadzić do zbudowania inteligentniejszego i bardziej kreatywnego podejścia do biznesu. Tradycyjny biznes faworyzował zazwyczaj inteligencję kosztem wyobraźni - współczesna sytuacja wymaga odwrócenia tych proporcji".

Spis treści:
Inspiracja     11

CZĘŚĆ PIERWSZA. LEWA I PRAWA PÓŁKULA

Ścieżka 1. Szybki wzrost
Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy     25

Ścieżka 2. Bańki rynkowe
Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie     57

Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy
Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów     77

CZĘŚĆ DRUGA. OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI

Ścieżka 4. Rynki rozwojowe
Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości     99

Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie
Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom     119

Ścieżka 6. Innowacja w biznesie
Patrzenie inaczej, robienie inaczej     141

CZĘŚĆ TRZECIA. Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ

Ścieżka 7. Siła konsumenta
Biznes na warunkach klienta     163

Ścieżka 8. Propozycje markowe
Co sprawia, że klienci się angażują     184

Ścieżka 9. Sieci rynkowe
Siła sieci i społeczności konsumenckich     202

CZĘŚĆ CZWARTA. RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA

Ścieżka 10. Energia dla pracowników
Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy     219

Ścieżka 11. Inspiracja zmian
Wprowadzanie i utrwalanie zmian     240

Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników
Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości     260

LABORATORIUM GENIUSZA
Skan biznesu     285
Więcej o geniuszu

Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Tytuł książki: "Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy"
Autor: Peter Fisk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy”, kupili także:
<b>Einstein Jego życie, jego wszechświat</b>, <font color="navy">Walter Isaacson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo W.A.B.</font>
Einstein Jego życie, jego wszechświat, Walter Isaacson, Wydawnictwo W.A.B.
<b>Jak przetrwać wśród czarnych dziur Najzabawniejszy przewodnik po Wszechświecie</b>, <font color="navy">Dave Goldberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jak przetrwać wśród czarnych dziur Najzabawniejszy przewodnik po Wszechświecie, Dave Goldberg, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia</b>, <font color="navy">Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Kompendium licealisty Matematyka Fizyka Chemia, Tadeusz Ratusiński, Magdalena Kucio, Joanna Holewa, Jwerzy Stasz, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Access 2010 w praktyce Informatyka w praktyce krok po kroku</b>, <font color="navy">Mysior Marian</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bila</font>
Access 2010 w praktyce Informatyka w praktyce krok po kroku, Mysior Marian, Wydawnictwo Bila
<b>Kosmiczny projekt Twórcze zdolności przyrody w porządkowaniu wszechświata</b>, <font color="navy">Paul Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Kosmiczny projekt Twórcze zdolności przyrody w porządkowaniu wszechświata, Paul Davis, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją</b>, <font color="navy">Janelle Barlow, Paul Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją, Janelle Barlow, Paul Stewart, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Projektowanie układów scalonych CMOS

Projektowanie układów scalonych CMOS

54.60zł
40.95zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami