Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

39.00zł
29.64zł
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone 49.00zł 14.70zł
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1263-0
Ilość stron: 280
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Twarda
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 14.70zł


Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.

Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

Spis treści:

Rozdział 1. Planowanie swojego rozwoju w sprzedaży (16)

Rozdział 2. Kluczowe przekonania w sprzedaży (poziom "głowy") (24)

  • Źródła słabości i siły (26)
  • Przekonania handlowca mogą go wspierać w sprzedaży lub osłabiać (27)
  • Skąd czerpać siłę do sprzedaży (31)
  • Klienci zmieniają swoje oczekiwania (33)

Rozdział 3. Kluczowe wartości w sprzedaży (poziom "serca") (37)

  • Problem prestiżu firmy (39)
  • Sprzedawca traci wiarę w rodzaj pracy, którą wykonuje (41)
  • Brak zaufania w zespole (42)
  • Jednorazowa sprzedaż a wartości (43)

Rozdział 4. Jak efektywnie prowadzić proces sprzedaży. System AIDDA(S), czyli narzędzia na poziomie "rąk" (47)

  • Kluczowe umiejętności w systemie sprzedaży AIDDA(S) (49)

Rozdział 5. Jak prowadzić aktywną sprzedaż (84)

  • Do jakich segmentów klientów chcesz kierować swoje usługi i produkty (attention) (84)
  • Z jakich kanałów sprzedaży korzystać oraz jak i gdzie kontaktować się z klientami (attention) (86)
  • Jak pokonywać lęk przed odrzuceniem w aktywnej sprzedaży (attention) (87)
  • Czy jesteś zaangażowany i wierzysz w siebie (attention) (89)
  • Twoje cele w sprzedaży (attention) (90)
  • Jaką propozycję wartości oferujesz swoim klientom (interest) (91)
  • Jakich doradców najbardziej cenią klienci (interest) (93)
  • Jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży (desire) (95)
  • Jak zamykać sprzedaż (decision) (96)
  • Jak możesz budować swoją wiarygodność (action) (98)
  • Sześć zasad osobistej efektywności w sprzedaży według Cheta Holmesa (action) (100)
  • Rola przedsiębiorczości w sprzedaży (satisfaction) (101)
  • Kiedy zwiększasz strumień przychodów w aktywnej sprzedaży (cały proces sprzedaży) (103)

Rozdział 6. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży ("trudny klient") (106)

  • Jak radzić sobie ze spadkiem motywacji w pozyskiwaniu nowych klientów (attention) (106)
  • Jak radzić sobie ze zbyt wysokimi celami sprzedażowymi (attention/interest) (108)
  • Jak przekonać klienta, że nasze rozwiązanie jest lepsze od tego, do którego się skłania (desire) (110)
  • Klient podważa kompetencje handlowca podczas spotkania (desire) (113)
  • Klient nie chce się spotkać - jak zwiększyć szanse na współpracę (decision) (115)
  • Jak nie stracić kontroli nad procesem sprzedaży (decision) (117)
  • Jak przechodzić od prezentowania oferty do zamknięcia sprzedaży (decision) (118)
  • Klient wywierający presję na sprzedawcę (decision) (119)
  • Negocjacja warunków finansowych (decision) (124)
  • Jak radzić sobie w sprzedaży z konfliktem ze świata wartości (action) (130)
  • Poufałość - ślepa uliczka w sprzedaży (action) (132)
  • Jak doprowadzić do drugiej sprzedaży w razie reklamacji (satisfaction) (133)
  • Przetargi - nietypowa forma sprzedaży (cały proces sprzedaży) (135)
  • Jak radzić sobie z "wypaleniem" w sprzedaży (cały proces sprzedaży) (136)

Rozdział 7. Jesteś doradcą czy akwizytorem? (139)

Rozdział 8. Umiejętność prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem wiedzy o potrzebach klienta (144)

  • Dlaczego rozpoznawanie potrzeb jest tak trudne w dzisiejszych czasach (144)
  • Jak niefortunna ocena pozycji branżowej klienta może zaprzepaścić dalszą współpracę (149)
  • Jak nadmierne ego sprzedawcy może zrazić klienta (150)
  • Jak sprzedaż realizowana rutynowo może zaszkodzić relacjom z klientem (151)
  • Kilka praktycznych rekomendacji, jak sprzedawać w odniesieniu do potrzeb klienta (154)
  • Czego unikać, a co stosować w rozpoznawaniu potrzeb klienta (159)

Rozdział 9. Jak dostosować swój styl sprzedaży do różnych typów klienta (162)

  • Ja - inni (166)
  • Cele - problemy (168)
  • Zgodny - negujący (172)
  • Osobisty - rzeczowy (176)
  • Systematyczny - chaotyczny (179)

Rozdział 10. Dziesięć kluczowych zachowań w aktywnej sprzedaży (188)

Porada 1. Twoja przewaga w aktywnej sprzedaży (193)

Porada 2. Jak pozytywne przekonania wpływają na Twoją efektywność w aktywnej sprzedaży? (196)

Porada 3. Skąd czerpać siłę do aktywnej sprzedaży - praktyki najlepszych sprzedawców (200)

Porada 4. Attention - pozyskanie uwagi klienta (204)

Porada 5. Interest - jak utrzymać uwagę i wzbudzić zainteresowanie klienta? (208)

Porada 6. Interest - jak utrzymać uwagę klienta poprzez opowiadanie historii? (211)

Porada 7. Jak się nie poddać, kiedy słyszysz "Nie dziękuję, nie jestem zainteresowany"? (214)

Porada 8. Desire w aktywnej sprzedaży. Jak wzbudzić u klienta pragnienie nabycia Twojego produktu lub usługi? (216)

Porada 9. Decision - jak zamykać sprzedaż? (219)

Polecane lektury (222)

Polecane audiobooki (236)

Polecane metody (systemy) sprzedaży (239)

Karty treningowe AIDDA(S) (240)

Bibliografia (250)

English summary (253)

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 14.70zł
Klienci, którzy kupili „Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:
<b>Procesy metalurgiczne i odlewnicze stopów żelaza Podstawy fizykochemiczne</b>, <font color="navy">Mariusz Holtzer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Procesy metalurgiczne i odlewnicze stopów żelaza Podstawy fizykochemiczne, Mariusz Holtzer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Budowanie mikrousług Wykorzystaj potencjał architektury usługi</b>, <font color="navy">Sam Newman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Budowanie mikrousług Wykorzystaj potencjał architektury usługi, Sam Newman, Wydawnictwo HELION
<b>Program Płatnik z bezpiecznym podpisem elektronicznym Samouczek</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Program Płatnik z bezpiecznym podpisem elektronicznym Samouczek, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Organizer gimnazjalny Przedmioty przyrodnicze Biologia geografia chemia fizyka</b>, <font color="navy">Sebastian Grabowski, Daniel Gwizdała, Marta Włodarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Organizer gimnazjalny Przedmioty przyrodnicze Biologia geografia chemia fizyka, Sebastian Grabowski, Daniel Gwizdała, Marta Włodarczyk, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Hydrologia Polski</b>, <font color="navy">Włodzimierz Marszelewski , Joanna Pociask-Karteczka , Paweł Jokiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydrologia Polski, Włodzimierz Marszelewski , Joanna Pociask-Karteczka , Paweł Jokiel, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trwałość obiektów mostowych</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Trwałość obiektów mostowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DWE
<b>Wylecz się sam Megadawki witamin</b>, <font color="navy">Andrew W. Saul</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABA</font>
Wylecz się sam Megadawki witamin, Andrew W. Saul, Wydawnictwo ABA
<b>Witryny internetowe Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.14.1</b>, <font color="navy">Małgorzata Łokińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Witryny internetowe Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.14.1, Małgorzata Łokińska, Wydawnictwo WSiP
<b>Polsko-angielski słownik elektryczny z wymową terminów angielskich Słownik podręczny</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Polsko-angielski słownik elektryczny z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79.00zł
67.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT

niedziela, 16 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami