Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Milczenie gwiazd Poszukiwania pozaziemskiej inteligencji

Milczenie gwiazd Poszukiwania pozaziemskiej inteligencji

39.90zł
31.92zł
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone 49.00zł 14.70zł
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1263-0
Ilość stron: 280
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Twarda
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 14.70zł


Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.

Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

Spis treści:

Rozdział 1. Planowanie swojego rozwoju w sprzedaży (16)

Rozdział 2. Kluczowe przekonania w sprzedaży (poziom "głowy") (24)

  • Źródła słabości i siły (26)
  • Przekonania handlowca mogą go wspierać w sprzedaży lub osłabiać (27)
  • Skąd czerpać siłę do sprzedaży (31)
  • Klienci zmieniają swoje oczekiwania (33)

Rozdział 3. Kluczowe wartości w sprzedaży (poziom "serca") (37)

  • Problem prestiżu firmy (39)
  • Sprzedawca traci wiarę w rodzaj pracy, którą wykonuje (41)
  • Brak zaufania w zespole (42)
  • Jednorazowa sprzedaż a wartości (43)

Rozdział 4. Jak efektywnie prowadzić proces sprzedaży. System AIDDA(S), czyli narzędzia na poziomie "rąk" (47)

  • Kluczowe umiejętności w systemie sprzedaży AIDDA(S) (49)

Rozdział 5. Jak prowadzić aktywną sprzedaż (84)

  • Do jakich segmentów klientów chcesz kierować swoje usługi i produkty (attention) (84)
  • Z jakich kanałów sprzedaży korzystać oraz jak i gdzie kontaktować się z klientami (attention) (86)
  • Jak pokonywać lęk przed odrzuceniem w aktywnej sprzedaży (attention) (87)
  • Czy jesteś zaangażowany i wierzysz w siebie (attention) (89)
  • Twoje cele w sprzedaży (attention) (90)
  • Jaką propozycję wartości oferujesz swoim klientom (interest) (91)
  • Jakich doradców najbardziej cenią klienci (interest) (93)
  • Jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży (desire) (95)
  • Jak zamykać sprzedaż (decision) (96)
  • Jak możesz budować swoją wiarygodność (action) (98)
  • Sześć zasad osobistej efektywności w sprzedaży według Cheta Holmesa (action) (100)
  • Rola przedsiębiorczości w sprzedaży (satisfaction) (101)
  • Kiedy zwiększasz strumień przychodów w aktywnej sprzedaży (cały proces sprzedaży) (103)

Rozdział 6. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży ("trudny klient") (106)

  • Jak radzić sobie ze spadkiem motywacji w pozyskiwaniu nowych klientów (attention) (106)
  • Jak radzić sobie ze zbyt wysokimi celami sprzedażowymi (attention/interest) (108)
  • Jak przekonać klienta, że nasze rozwiązanie jest lepsze od tego, do którego się skłania (desire) (110)
  • Klient podważa kompetencje handlowca podczas spotkania (desire) (113)
  • Klient nie chce się spotkać - jak zwiększyć szanse na współpracę (decision) (115)
  • Jak nie stracić kontroli nad procesem sprzedaży (decision) (117)
  • Jak przechodzić od prezentowania oferty do zamknięcia sprzedaży (decision) (118)
  • Klient wywierający presję na sprzedawcę (decision) (119)
  • Negocjacja warunków finansowych (decision) (124)
  • Jak radzić sobie w sprzedaży z konfliktem ze świata wartości (action) (130)
  • Poufałość - ślepa uliczka w sprzedaży (action) (132)
  • Jak doprowadzić do drugiej sprzedaży w razie reklamacji (satisfaction) (133)
  • Przetargi - nietypowa forma sprzedaży (cały proces sprzedaży) (135)
  • Jak radzić sobie z "wypaleniem" w sprzedaży (cały proces sprzedaży) (136)

Rozdział 7. Jesteś doradcą czy akwizytorem? (139)

Rozdział 8. Umiejętność prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem wiedzy o potrzebach klienta (144)

  • Dlaczego rozpoznawanie potrzeb jest tak trudne w dzisiejszych czasach (144)
  • Jak niefortunna ocena pozycji branżowej klienta może zaprzepaścić dalszą współpracę (149)
  • Jak nadmierne ego sprzedawcy może zrazić klienta (150)
  • Jak sprzedaż realizowana rutynowo może zaszkodzić relacjom z klientem (151)
  • Kilka praktycznych rekomendacji, jak sprzedawać w odniesieniu do potrzeb klienta (154)
  • Czego unikać, a co stosować w rozpoznawaniu potrzeb klienta (159)

Rozdział 9. Jak dostosować swój styl sprzedaży do różnych typów klienta (162)

  • Ja - inni (166)
  • Cele - problemy (168)
  • Zgodny - negujący (172)
  • Osobisty - rzeczowy (176)
  • Systematyczny - chaotyczny (179)

Rozdział 10. Dziesięć kluczowych zachowań w aktywnej sprzedaży (188)

Porada 1. Twoja przewaga w aktywnej sprzedaży (193)

Porada 2. Jak pozytywne przekonania wpływają na Twoją efektywność w aktywnej sprzedaży? (196)

Porada 3. Skąd czerpać siłę do aktywnej sprzedaży - praktyki najlepszych sprzedawców (200)

Porada 4. Attention - pozyskanie uwagi klienta (204)

Porada 5. Interest - jak utrzymać uwagę i wzbudzić zainteresowanie klienta? (208)

Porada 6. Interest - jak utrzymać uwagę klienta poprzez opowiadanie historii? (211)

Porada 7. Jak się nie poddać, kiedy słyszysz "Nie dziękuję, nie jestem zainteresowany"? (214)

Porada 8. Desire w aktywnej sprzedaży. Jak wzbudzić u klienta pragnienie nabycia Twojego produktu lub usługi? (216)

Porada 9. Decision - jak zamykać sprzedaż? (219)

Polecane lektury (222)

Polecane audiobooki (236)

Polecane metody (systemy) sprzedaży (239)

Karty treningowe AIDDA(S) (240)

Bibliografia (250)

English summary (253)

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 14.70zł
Klienci, którzy kupili „Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:
<b>Budujące rozmowy Szczęśliwy związek bez konfliktów</b>, <font color="navy">Laurie Puhn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Budujące rozmowy Szczęśliwy związek bez konfliktów, Laurie Puhn, Wydawnictwo Sensus
<b>Stolarstwo Materiały narzędzia techniki projekty</b>, <font color="navy">Paul Forrester</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Stolarstwo Materiały narzędzia techniki projekty, Paul Forrester, Wydawnictwo Arkady
<b>Zarządzanie zmianą, czyli jak przeżyć nieustającą przeprowadzkę</b>, <font color="navy">Piotr Puczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie zmianą, czyli jak przeżyć nieustającą przeprowadzkę, Piotr Puczyński, Wydawnictwo Onepress
<b>Programowanie zorientowane obiektowo</b>, <font color="navy">Bertrand Meyer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie zorientowane obiektowo, Bertrand Meyer, Wydawnictwo HELION
<b>Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow</b>, <font color="navy">Aurélien Géron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow, Aurélien Géron, Wydawnictwo HELION
<b>Idealna kobieca sylwetka 118 ćwiczeń w siłowni</b>, <font color="navy">Brad Schoenfeld</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Idealna kobieca sylwetka 118 ćwiczeń w siłowni, Brad Schoenfeld, Wydawnictwo AHA
<b>Symulacje komputerowe w fizyce</b>, <font color="navy">Maciej Motyka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Symulacje komputerowe w fizyce, Maciej Motyka, Wydawnictwo HELION
<b>Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych Produkcja jedno- i wieloasortymentowa</b>, <font color="navy">Adam Żwirbla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych Produkcja jedno- i wieloasortymentowa, Adam Żwirbla, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ochrona przeciwporażeniowa oraz dobór przewodów i ich zabezpieczeń w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia</b>, <font color="navy">Julian Wiatr, Andrzej Boczkowski, Marcin Orzechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Ochrona przeciwporażeniowa oraz dobór przewodów i ich zabezpieczeń w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia, Julian Wiatr, Andrzej Boczkowski, Marcin Orzechowski, Wydawnictwo DW Medium
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Przechytrzyć MURPHY’EGO czyli matematyka na co dzień

Przechytrzyć MURPHY’EGO czyli matematyka na co dzień

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Poradnik inżyniera elektryka Tom 2 Rozdziały 1-5 i 6-9 Wydanie III Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami