Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

75.60zł
56.70zł
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone 49.00zł 14.70zł
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1263-0
Ilość stron: 280
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Twarda
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 14.70zł


Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.

Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

Spis treści:

Rozdział 1. Planowanie swojego rozwoju w sprzedaży (16)

Rozdział 2. Kluczowe przekonania w sprzedaży (poziom "głowy") (24)

  • Źródła słabości i siły (26)
  • Przekonania handlowca mogą go wspierać w sprzedaży lub osłabiać (27)
  • Skąd czerpać siłę do sprzedaży (31)
  • Klienci zmieniają swoje oczekiwania (33)

Rozdział 3. Kluczowe wartości w sprzedaży (poziom "serca") (37)

  • Problem prestiżu firmy (39)
  • Sprzedawca traci wiarę w rodzaj pracy, którą wykonuje (41)
  • Brak zaufania w zespole (42)
  • Jednorazowa sprzedaż a wartości (43)

Rozdział 4. Jak efektywnie prowadzić proces sprzedaży. System AIDDA(S), czyli narzędzia na poziomie "rąk" (47)

  • Kluczowe umiejętności w systemie sprzedaży AIDDA(S) (49)

Rozdział 5. Jak prowadzić aktywną sprzedaż (84)

  • Do jakich segmentów klientów chcesz kierować swoje usługi i produkty (attention) (84)
  • Z jakich kanałów sprzedaży korzystać oraz jak i gdzie kontaktować się z klientami (attention) (86)
  • Jak pokonywać lęk przed odrzuceniem w aktywnej sprzedaży (attention) (87)
  • Czy jesteś zaangażowany i wierzysz w siebie (attention) (89)
  • Twoje cele w sprzedaży (attention) (90)
  • Jaką propozycję wartości oferujesz swoim klientom (interest) (91)
  • Jakich doradców najbardziej cenią klienci (interest) (93)
  • Jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży (desire) (95)
  • Jak zamykać sprzedaż (decision) (96)
  • Jak możesz budować swoją wiarygodność (action) (98)
  • Sześć zasad osobistej efektywności w sprzedaży według Cheta Holmesa (action) (100)
  • Rola przedsiębiorczości w sprzedaży (satisfaction) (101)
  • Kiedy zwiększasz strumień przychodów w aktywnej sprzedaży (cały proces sprzedaży) (103)

Rozdział 6. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży ("trudny klient") (106)

  • Jak radzić sobie ze spadkiem motywacji w pozyskiwaniu nowych klientów (attention) (106)
  • Jak radzić sobie ze zbyt wysokimi celami sprzedażowymi (attention/interest) (108)
  • Jak przekonać klienta, że nasze rozwiązanie jest lepsze od tego, do którego się skłania (desire) (110)
  • Klient podważa kompetencje handlowca podczas spotkania (desire) (113)
  • Klient nie chce się spotkać - jak zwiększyć szanse na współpracę (decision) (115)
  • Jak nie stracić kontroli nad procesem sprzedaży (decision) (117)
  • Jak przechodzić od prezentowania oferty do zamknięcia sprzedaży (decision) (118)
  • Klient wywierający presję na sprzedawcę (decision) (119)
  • Negocjacja warunków finansowych (decision) (124)
  • Jak radzić sobie w sprzedaży z konfliktem ze świata wartości (action) (130)
  • Poufałość - ślepa uliczka w sprzedaży (action) (132)
  • Jak doprowadzić do drugiej sprzedaży w razie reklamacji (satisfaction) (133)
  • Przetargi - nietypowa forma sprzedaży (cały proces sprzedaży) (135)
  • Jak radzić sobie z "wypaleniem" w sprzedaży (cały proces sprzedaży) (136)

Rozdział 7. Jesteś doradcą czy akwizytorem? (139)

Rozdział 8. Umiejętność prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem wiedzy o potrzebach klienta (144)

  • Dlaczego rozpoznawanie potrzeb jest tak trudne w dzisiejszych czasach (144)
  • Jak niefortunna ocena pozycji branżowej klienta może zaprzepaścić dalszą współpracę (149)
  • Jak nadmierne ego sprzedawcy może zrazić klienta (150)
  • Jak sprzedaż realizowana rutynowo może zaszkodzić relacjom z klientem (151)
  • Kilka praktycznych rekomendacji, jak sprzedawać w odniesieniu do potrzeb klienta (154)
  • Czego unikać, a co stosować w rozpoznawaniu potrzeb klienta (159)

Rozdział 9. Jak dostosować swój styl sprzedaży do różnych typów klienta (162)

  • Ja - inni (166)
  • Cele - problemy (168)
  • Zgodny - negujący (172)
  • Osobisty - rzeczowy (176)
  • Systematyczny - chaotyczny (179)

Rozdział 10. Dziesięć kluczowych zachowań w aktywnej sprzedaży (188)

Porada 1. Twoja przewaga w aktywnej sprzedaży (193)

Porada 2. Jak pozytywne przekonania wpływają na Twoją efektywność w aktywnej sprzedaży? (196)

Porada 3. Skąd czerpać siłę do aktywnej sprzedaży - praktyki najlepszych sprzedawców (200)

Porada 4. Attention - pozyskanie uwagi klienta (204)

Porada 5. Interest - jak utrzymać uwagę i wzbudzić zainteresowanie klienta? (208)

Porada 6. Interest - jak utrzymać uwagę klienta poprzez opowiadanie historii? (211)

Porada 7. Jak się nie poddać, kiedy słyszysz "Nie dziękuję, nie jestem zainteresowany"? (214)

Porada 8. Desire w aktywnej sprzedaży. Jak wzbudzić u klienta pragnienie nabycia Twojego produktu lub usługi? (216)

Porada 9. Decision - jak zamykać sprzedaż? (219)

Polecane lektury (222)

Polecane audiobooki (236)

Polecane metody (systemy) sprzedaży (239)

Karty treningowe AIDDA(S) (240)

Bibliografia (250)

English summary (253)

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 14.70zł
Klienci, którzy kupili „Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:
<b>Powiedz to inaczej 17 zasad rozwiązywania konfliktów</b>, <font color="navy">Dana Caspersen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Czarna Owca</font>
Powiedz to inaczej 17 zasad rozwiązywania konfliktów, Dana Caspersen, Wydawnictwo Czarna Owca
<b>6 nawyków skutecznego szefa</b>, <font color="navy">Stephen E. Kohn, Vincent D. O'Connell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
6 nawyków skutecznego szefa, Stephen E. Kohn, Vincent D. O'Connell, Wydawnictwo Onepress
<b>Analiza finansowa w przedsiębiorstwie Przykłady, zadania i rozwiązania</b>, <font color="navy">Beata Kotowska, Aldona Uziębło, Olga Wyszkowska-Kaniewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Analiza finansowa w przedsiębiorstwie Przykłady, zadania i rozwiązania, Beata Kotowska, Aldona Uziębło, Olga Wyszkowska-Kaniewska, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Oczyszczanie ścieków przemysłowych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Bronisław Bartkiewicz, Katarzyna Umiejewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Oczyszczanie ścieków przemysłowych Wydanie 2, Bronisław Bartkiewicz, Katarzyna Umiejewska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Silniki grawitacji. Jak czarne dziury rządzą galaktykami i gwiazdami</b>, <font color="navy">Caleb Scharf</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Silniki grawitacji. Jak czarne dziury rządzą galaktykami i gwiazdami, Caleb Scharf, Wydawnictwo Prószyński
<b>Mechanizmy reakcji organicznych</b>, <font color="navy">Władysław Majewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UMCS</font>
Mechanizmy reakcji organicznych, Władysław Majewski, Wydawnictwo UMCS
<b>Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów</b>, <font color="navy">Robert C. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów, Robert C. Martin, Wydawnictwo HELION
<b>Wzór na sukces. Wyrób w sobie dobre nawyki</b>, <font color="navy">Judith Williamson, Wstęp: Dr. J.B. Hill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wzór na sukces. Wyrób w sobie dobre nawyki, Judith Williamson, Wstęp: Dr. J.B. Hill, Wydawnictwo Onepress
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami

50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION

wtorek, 22 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami