Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Progresywne aplikacje webowe Potęga aplikacji w przeglądarce

Progresywne aplikacje webowe Potęga aplikacji w przeglądarce

69.90zł
55.92zł
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie 57.00zł 42.75zł
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

Autor: Merrill R. (Rick) Chapman

ISBN: 978-83-246-1054-9

Ilość stron: 448

Data wydania: 03/2008

Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej.

Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.

Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści „ku przestrodze” został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie (35)

2. Pionierzy branży popełniają pierwsze błędy: IBM, Digital Research, Apple i Microsoft (51)

3. Opowieść nieco zwariowana: IBM i PC Junior (75)

4. Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft (91)

5. Nienawidzimy cię, nienawidzimy z całej duszy: Ed Esber, Ashton-Tate i Siebel Systems (111)

6. Flet na idiotów: OS/2 i IBM (133)

7. Jedząc żabę, nawet Francuz może się udławić: Borland i Philippe Kahn (165)

8. Marki dla zapalczywych: Intel, Motorola i Google (187)

9. Od Godzilli do gekona:  długi i powolny upadek firmy Novell (223)

10. Niszczenie iluzji public relations: Microsoft i Netscape (245)

11. Purpurowe opary wypełniają mój mózg: Internet i porażki technologii ASP (281)

12. Dziwne przypadki panów Opatentowanego i Otwartego (317)

13. Jak wystrzegać się głupoty? (345)

14. Analiza głupot (381)

Posłowie: głupie sztuczki programistyczne (421)

Słowniczek (433)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
Tytuł książki: "Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie"
Autor: Merrill R. (Rick) Chapman
Wydawnictwo: Helion
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie”, kupili także:

Poradnik autora, tłumacza i redaktora, Barbara Osuchowska, Wydawnictwo EXIT

Kolor i farba 1001 pomysłów, Anne Justin, Wydawnictwo Arkady

Broń jądrowa Fizyka budowa działanie skutki historia, Jerzy Kubowski, Wydawnictwo WNT

Vademecum Matematyka Liceum, Robert Całka, Wydawnictwo Greg

Spring MVC. Przewodnik dla początkujących, Amuthan G, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami, Chet Holmes, Wydawnictwo MT Biznes

Sześć pikseli oddalenia Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0, Mitch Joel, Wydawnictwo Onepress

Java Programowanie praktyczne od podstaw, Krzysztof Barteczko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows 7 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami