Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie 57.00zł 42.75zł
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

Autor: Merrill R. (Rick) Chapman

ISBN: 978-83-246-1054-9

Ilość stron: 448

Data wydania: 03/2008

Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej.

Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.

Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści „ku przestrodze” został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie (35)

2. Pionierzy branży popełniają pierwsze błędy: IBM, Digital Research, Apple i Microsoft (51)

3. Opowieść nieco zwariowana: IBM i PC Junior (75)

4. Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft (91)

5. Nienawidzimy cię, nienawidzimy z całej duszy: Ed Esber, Ashton-Tate i Siebel Systems (111)

6. Flet na idiotów: OS/2 i IBM (133)

7. Jedząc żabę, nawet Francuz może się udławić: Borland i Philippe Kahn (165)

8. Marki dla zapalczywych: Intel, Motorola i Google (187)

9. Od Godzilli do gekona:  długi i powolny upadek firmy Novell (223)

10. Niszczenie iluzji public relations: Microsoft i Netscape (245)

11. Purpurowe opary wypełniają mój mózg: Internet i porażki technologii ASP (281)

12. Dziwne przypadki panów Opatentowanego i Otwartego (317)

13. Jak wystrzegać się głupoty? (345)

14. Analiza głupot (381)

Posłowie: głupie sztuczki programistyczne (421)

Słowniczek (433)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
Tytuł książki: "Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie"
Autor: Merrill R. (Rick) Chapman
Wydawnictwo: Helion
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie”, kupili także:

JavaScript krok po kroku, Steve Suehring, Wydawnictwo RM

Go global!, Krzysztof Rybiński, Wydawnictwo Onepress

Makrofotografia Magia szczegółu, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Kreatywna fotografia cyfrowa Montaż retusz i techniki artystyczne, Tomas Tuma, Wydawnictwo Promise

Podstawy projektowania układów logicznych i komputerów, M. Morrris Mano, Charles R. Kime, Wydawnictwo WNT

Podwozia i nadwozia pojazdów samochodowych. Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Część 1 + Część 2 Kwalifikacja MG.18, Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Efektywny Kotlin. Najlepsze praktyki</b>, <font color="navy">Marcin Moskała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Efektywny Kotlin. Najlepsze praktyki, Marcin Moskała, Wydawnictwo Helion
<b>Sztuczna inteligencja dla bystrzaków</b>, <font color="navy">John Mueller, Luca Massaron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Sztuczna inteligencja dla bystrzaków, John Mueller, Luca Massaron, Wydawnictwo Septem
<b>Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami