Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Szalona historia komputerów

Szalona historia komputerów

32.00zł
25.60zł
Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI 47.00zł 35.25zł
Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI

Tytuł: Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI
Autor: Jakob Nielsen, Raluca Budiu
ISBN: 978-83-246-7405-3
Ilość stron: 232
Data wydania: 09/2013
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 47.00zł 35.25zł


Kreuj doświadczenia użytkowników smartfonów i tabletów!

Urządzenia mobilne pomimo rosnących rozmiarów wciąż są zdecydowanie mniejsze od naszych laptopów i komputerów stacjonarnych. Zaprojektowanie funkcjonalnego i eleganckiego interfejsu użytkownika na tak ograniczonej przestrzeni wymaga nie lada kunsztu. Obecnie jednak urządzenia te dają programistom nowe możliwości, a wśród nich dostęp do ekranów dotykowych. Warto dobrze wykorzystać ich potencjał!

Dzięki tej książce, napisanej przez najlepszych specjalistów w branży, dowiesz się, jak najlepiej przygotować aplikację lub stronę internetową dla małych ekranów. Poznasz zalety i wady smartfonów, tabletów oraz czytników e-booków. Ponadto nauczysz się rozpoznawać typowe błędy, które obniżają doznania Twoich użytkowników w trakcie korzystania z Twojego oprogramowania, i unikać ich. A potem spojrzysz w przyszłość i przekonasz się, co może nas czekać wkrótce w dziedzinie urządzeń mobilnych. Ta książka to niezbędna pozycja dla każdego projektanta stron i aplikacji przeznaczonych na mniejsze ekrany.

Poznaj:

  • zalety i wady urządzeń mobilnych
  • zasady tworzenia stron internetowych i aplikacji dla telefonów czy tabletów
  • typowe problemy powodujące irytację użytkowników
  • przyszłość branży mobilnej

Bogactwo UX to klucz do sukcesu Twojej aplikacji.

Spis treści:

Przedmowa (9)

 

  • Dlaczego mobilne znaczy różne (9)
  • Zrzuty ekranu to jedynie przykłady (11)

1. Nasze badania: jak przeprowadzaliśmy testy oceniające funkcjonalność (15)

 

  • Badania bezpośrednie (17)
  • Testowanie funkcjonalności (17)
  • Jakościowe badanie użytkowników (19)

2. Strategia mobilna (25)

 

  • Funkcjonalność na urządzeniach mobilnych różnego rodzaju (31)
    • Odrębne doświadczenie mobilne jest najlepsze (33)
  • Strona mobilna a strona pełna (34)
    • Strony zoptymalizowane pod kątem komórek (37)
    • Dlaczego pełne strony nie sprawdzają się na urządzeniach mobilnych (38)
    • Strony mobilne wybaczają mniej niż stacjonarne (41)
    • Projekt responsywny (44)
    • Wskazówki dotyczące funkcjonalności rzadko są dychotomiczne (49)
  • Strony mobilne a aplikacje: nadchodząca zmiana strategii (51)
    • Obecna strategia mobilna: najlepsze są aplikacje (52)
    • Przyszła strategia mobilna: najlepsze są strony (53)
    • Kiedy nastąpi zmiana strategii? (57)
  • Aplikacje mobilne (59)
    • Aplikacje mobilne są używane okresowo (59)
  • Połowiczny postęp, nadzieja na horyzoncie (62)

3. Projektowanie na małe ekrany (67)

 

  • Zmarnowana przestrzeń mobilna (70)
    • Chrom (74)
    • Polecenia przeładowane a polecenia generyczne (82)
    • Studium: optymalizacja ekranu do użytku mobilnego (86)
  • Pisanie na telefonie komórkowym (96)
  • Czas pobierania (98)
  • Wczesna rejestracja musi umrzeć (100)
    • Przykład: aplikacja do zamawiania pizzy (105)
  • Studium: aplikacja mobilna "WSJ" (108)
    • Mylący ekran początkowy (109)
    • Degradacja marki (111)
    • Lepszy projekt (112)
    • Nowe etapy działania w aplikacji "WSJ" (115)
    • Zmiany na lepsze w kolejnym roku (116)

4. Pisanie stron na telefony komórkowe (123)

 

  • Treść mobilna jest dwukrotnie trudniejsza (124)
    • Dlaczego czytanie na telefonie jest wyzwaniem (126)
  • Jeśli masz wątpliwości, zrezygnuj z tego (129)
    • Wypełniacz = zło (131)
    • Stare słowa są najlepsze (133)
    • Dane autora w treściach mobilnych? (135)
  • Przekieruj drugorzędne informacje na drugorzędne ekrany (137)
    • Przykład 1: kupony mobilne (138)
    • Przykład 2: odkrycia postępowe na Wikipedii (141)
    • Przekierowanie informacji = przycisk czytaj więcej (142)
  • Mini-IA: strukturyzacja treści (144)
    • Strona linearna? Zazwyczaj zły wybór (146)
    • Sortowanie alfabetyczne musi (najczęściej) umrzeć (147)
    • Przykład: struktura według ważności użycia (150)
    • Funkcjonalne struktury (153)

5. Tablety i czytniki e-booków (155)

 

  • Funkcjonalność iPada (156)
    • Tablety to urządzenia współdzielone (159)
    • Do czego używa się iPada? (161)
    • Potrójne zagrożenie dla projektów na iPada (162)
    • Niespójny projekt interakcji (169)
    • Metafora druku (176)
    • Karty kontra przewijanie (178)
    • Niejasne przewracanie stron (181)
    • ZDN: zbyt dużo nawigacji (184)
    • Ekran powitalny i dźwięki uruchomienia (190)
    • Położenie pionowe bądź poziome (191)
    • Dążąc do lepszego doświadczenia użytkownika na iPadzie (192)
  • Funkcjonalność Kindle'a (194)
    • Kindle: czytnik e-książek (194)
    • Funkcjonalność Kindle Fire (197)

6. Rzut oka w przyszłość (207)

 

  • Projekt transmedialny na trzy ekrany (208)
    • PC pozostanie ważny (209)
    • Trzeci ekran: telewizor (210)
    • Transmedialne doświadczenie użytkownika (210)
  • Poza płaskim ekranem (212)
  • W przyszłości każdy z nas będzie jak Harry Potter (215)
    • Magia nowej generacji (215)
    • Nie krzywdź mugoli (217)

Dodatek. Trochę historii (219)

 

  • Badanie terenowe z 2000 roku (221)
  • WAP nie działa (221)
  • Déja vu: rok 1994 raz jeszcze (222)
  • Zwycięzca wśród aplikacji: zabijanie czasu (224)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI
Tytuł książki: "Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI"
Autor: Jakob Nielsen, Raluca Budiu
Wydawnictwo: Helion
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI”, kupili także:

Linux Server. Bezpieczeństwo i ochrona sieci, Chris Binnie, Wydawnictwo Helion

Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Wydawnictwo Onepress

Wzorzec MVC w PHP dla profesjonalistów, Chris Pitt, Wydawnictwo Helion

Podstawowy kurs systemów baz danych Wydanie III, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo Helion

Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy Podręcznik do nauki zawodu Część 2 Kwalifikacja E.12.1, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP

Wykłady z fizyki. Tom 1 Mechanika Fizyka cząsteczkowa, I.W. Sawieliew, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami