Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Bezpieczeństwo telekomunikacji

Bezpieczeństwo telekomunikacji

64.05zł
48.04zł
Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik 29.90zł 21.23zł
Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik

Tytuł: Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik
Autor: Maciej Gnyszka
ISBN: 978-83-283-0358-4,
Ilość stron: 112
Data wydania: 10/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 21.23zł


Inspiracja i efekty — znajdź swój własny pomysł na fundraising!

Organizacje pożytku publicznego w Polsce nie mają łatwego życia. Muszą wciąż udowadniać, że ich działalność faktycznie przynosi korzyści, że wszystkie pieniądze pozyskane od Darczyńców przeznaczane są na konkretne działania statutowe, że pracują na 200% swoich możliwości. Czasem i to okazuje się zbyt mało, żeby przekonać kogoś, kto ma sięgnąć do własnej kieszeni i wydać ciężko zarobione pieniądze na... no właśnie, na co?

Odpowiedzi na to pytanie może udzielić tylko doświadczony fundraiser. Autor tej książki, zajmujący się fundraisingiem od ładnych kilku lat, podpowie Ci, czego oczekuje Darczyńca: on chce Twoimi rękami zmieniać świat. Musi też znaleźć w Tobie cechy, które uwiarygodnią Twoje plany oraz zaciekawią go prywatnie, pozwolą nawiązać osobisty kontakt i utrzymywać go. Jeśli chcesz poszerzyć własną wiedzę na ten temat, a przede wszystkim znaleźć inspirację do działania, koniecznie przeczytaj tę książkę — i potraktuj ją jako bazę dla swoich pomysłów! Działaj z rozmachem i wiarą w misję Twojej organizacji, a uda Ci się zmienić świat!

Po pierwsze Darczyńca, po drugie Darczyńca, po trzecie relacje z Darczyńcą!

Spis treści:

1. Definicja i paradygmat (13)

  • Co to jest ten fundraising? (13)
  • Paradygmat (14)
    • Co mówią nam gen. Patton i Janina Ochojska? (15)
    • Fundraising to relacje. Prawdziwe relacje (16)
    • Ludzie dają ludziom, rzadko szyldom (17)
    • Fundraising kosztuje (18)

2. Zasady (21)

  • Przekaz skupiony na Darczyńcy (21)
  • Nacisk na najwyższy ROI (22)
  • Personalizacja (24)
  • Ułatwiaj przekazanie darowizny (28)
  • Konwersja przypadkowych Darczyńców w regularnych (29)
  • Fundraiser to nie najemnik (31)

3. Przygotowania (33)

  • Funkcje w zespole (33)
  • Kluczowe procesy (35)
  • Narzędzia (36)
  • Rekonstrukcja zasobów (38)
  • Minimalizacja ryzyk (41)
  • Trening zespołu i małe radości (42)
  • Narracja (43)

4. Idziemy w bój! (45)

  • Social fundraising (45)
    • Spotkania osobiste (46)
    • Druk i direct mailing (48)
    • Internet (50)
    • Wydarzenia (52)
    • SMS-y (54)
    • Fundraising uliczny (56)
    • Pamiętaj koniecznie! (57)
  • Fundraising korporacyjny (58)
    • Małe firmy (58)
    • Średnie firmy (59)
  • Sponsoring (61)
    • Ważne są cele Sponsora (case study) (61)
    • Jakie dajesz korzyści i dlaczego akurat Ty? (64)
    • Reżim komunikacyjny (67)
  • Gdzie tu jest CSR? (68)

5. Pięć zasad pisania (71)

6. Case study - naucz się na naszych doświadczeniach (75)

  • Co daje silna społeczność? (75)
  • Nieufność i frakcje w zespole (76)
  • Rola celebryty (78)
  • Wielka mobilizacja (79)
  • Aukcje dobre na wszystko? (80)
  • Dobrze zapowiadająca się współpraca... (81)
  • Współpraca z kawiarnią to samograj (82)

7. Prowadzenie kampanii (85)

  • Zarządzanie projektem (85)
  • Motywacja - małe rzeczy i rytuały (88)
  • Ewaluacja (89)

8. Polskie problemy (91)

  • Prawo (91)
  • Organizacje pozarządowe a fundraising (92)
  • Opinia publiczna (94)

9. To nie zakończenie, to dopiero początek... (97)

A. Jak radzić sobie z mediami? (99)

B. Jak dobry jesteś? (103)

C. Jak bardzo Darczyńcy lubią Twoje publikacje? (105)

O nas (107)

Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik
Tytuł książki: "Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik"
Autor: Maciej Gnyszka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 21.23zł
Klienci, którzy kupili „Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik”, kupili także:
<b>AlphaFemale Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
AlphaFemale Wydanie II rozszerzone, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Ego-rcyzmy Poznaj, czym jest i jak działa ego</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Ego-rcyzmy Poznaj, czym jest i jak działa ego, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji</b>, <font color="navy">C. Richard Weylman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji, C. Richard Weylman, Wydawnictwo Onepress
<b>Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki</b>, <font color="navy">Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki, Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu</b>, <font color="navy">Scott Stratten, Alison Kramer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu, Scott Stratten, Alison Kramer, Wydawnictwo HELION
<b>Raspberry Pi Receptury</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Raspberry Pi Receptury, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Projektowanie układów cyfrowych z wykorzystaniem języka VHDL wydanie 2 uaktualnione

Projektowanie układów cyfrowych z wykorzystaniem języka VHDL wydanie 2 uaktualnione

72.45zł
54.34zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT

wtorek, 18 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami