Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty? 39.90zł 29.93zł
Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?

Tytuł: Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?
Autor: Michał Osiej
ISBN: 978-83-283-2839-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 08/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Co robi człowiek, który pragnie w sensowny sposób pomagać innym? Zakłada fundację bądź stowarzyszenie. Na początku określa cele i sposoby ich realizacji. Gdy już zorientuje się, komu i jak chce pomóc, rozpoczyna starania o niezbędne środki. To trudny moment w działaniu organizacji pozarządowej.

Sponsoring, darczyńcy indywidualni, dotacja publiczna, 1% — mało kto korzysta ze wszystkich źródeł naraz. Jakie mogą być tego skutki? Porażka. Nie wystarczą dobre chęci i szczytne cele. Pieniądze są stale potrzebne. Skutecznie zarządzana organizacja nie może dopuścić do sytuacji, w której odcięcie jednego źródła dochodu przekreśli sens jej istnienia!

To już trzecia z serii praktycznych książek na temat polskiego fundraisingu. To anglojęzyczne słowo tłumaczy się jako „pozyskiwanie środków ze wszelkich dostępnych źródeł”. Innymi słowy, fundraising to sposób na to, by Twoja fundacja czy stowarzyszenie pewnie oparły się na kilku filarach.

Ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Jak dotrzeć do darczyńców? Z jakich narzędzi korzystać? W jaki sposób budować relacje z ofiarodawcami indywidualnymi i biznesem? Jak informować społeczność o tym, co robi nasz NGO, by w przyszłości zebrać jeszcze więcej środków? O tym wszystkim opowie Ci doświadczony fundraiser, specjalista z agencji Gnyszka Fundraising Advisors.

Każdego z problemów, o których przeczytasz w niniejszej książce, autor doświadczył osobiście. Wszystkie rozwiązania, które Ci proponuje, przetestował na sobie. To idealna pozycja zarówno dla osób działających w trzecim sektorze, które nie słyszały o fundraisingu, jak i dla tych, które czują, że powinny się jeszcze dokształcić w tym obszarze.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?
Tytuł książki: "Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?"
Autor: Michał Osiej
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?”, kupili także:

Obliczenia technologiczne w przemyśle chemicznym, Krzysztof Schmidt-Szałowski , Krzysztof Krawczyk , Jan Petryk , Jan Se, Wydawnictwo Naukowe PWN

Duchowość na co dzień. Ścieżka współczesnego mistyka, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Chemia bionieorganiczna, Rosette M. Roat-Malone, Wydawnictwo Naukowe PWN

Minecraft. Modyfikacje dla młodych bystrzaków, Sarah Guthals, Stephen Foster, Lindsey Handley, Wydawnictwo Septem

Lampa błyskowa w fotografii ślubnej Profesjonalne techniki w praktyce, Neil Van Niekerk, Wydawnictwo GALAKTYKA

Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II, Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates, Wydawnictwo Helion

Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w, Tomasz Stopka, Wydawnictwo Poltext

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051, Piotr Gałka, Paweł Gałka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metody teorii grup w chemii, Władimir Starodub, Artur Michalik, Wydawnictwo WNT

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami