Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Teledetekcja pozyskiwanie danych

Teledetekcja pozyskiwanie danych

109.00zł
88.29zł
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne 14.90zł
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne

Autor: Daniel Bargieł

ISBN: 83-7361-449-4

Ilość stron: 143

Data wydania: 03/2004

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień.

Rozdział 1. Interfejs aplikacji (8)

  • Obszar roboczy i panele (9)
    • Panele Flasha (10)
  • Korzystanie z pomocy (17)
  • Podsumowanie (17)

Rozdział 2. Praca z projektami (18)

  • Tworzenie i zarządzanie projektami (19)
  • Podsumowanie (26)

Rozdział 3. Rysowanie we Flashu (27)

  • Narzędzia rysunkowe (27)
  • Złożona modyfikacja (34)
    • Właściwości kształtów (34)
    • Wzajemne oddziaływanie kształtów (36)
    • Modyfikacja struktury kształtu na poziomie punktów (39)
  • Kolory we Flashu (41)
    • Kopiowanie kolorów i gradientów (41)
    • Tworzenie nowych kolorów i gradientów (43)
    • Transformacja wypełnienia (47)
  • Transformacje kształtów oraz ich wzajemne dopasowanie (48)
    • Transformacja kształtów (48)
    • Wzajemne dopasowanie kształtów (52)
  • Grupowanie obiektów (54)
  • Podsumowanie (57)

Rozdział 4. Tekst w animacjach (58)

  • Tworzenie pól tekstowych (58)
  • Techniki formatowania tekstu (60)
  • Transformacja i geometryczna modyfikacja tekstu (63)
  • Podsumowanie (65)

Rozdział 5. Symbole i odnośniki (66)

  • Panel biblioteki (68)
  • Symbole (72)
  • Efekty graficzne (76)
    • Efekty koloru (76)
    • Efekty panelu Timeline (79)
  • Podsumowanie (82)

Rozdział 6. Importowanie obiektów (83)

  • Bitmapy (83)
    • Importowanie popularnych formatów graficznych (84)
    • Edycja bitmapy (86)
  • Dźwięk (89)
  • Pliki wideo (91)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 7. Tworzenie animacji (95)

  • Warstwy, ujęcia kluczowe i klatki animacji (95)
    • Warstwy (95)
    • Ujęcia kluczowe oraz klatki animacji (99)
  • Animacja klatka po klatce (100)
  • Animacja uzupełniana (102)
    • Uzupełnianie ruchu (102)
    • Uzupełnianie kształtu (109)
  • Animacja po ścieżce (111)
  • Maskowanie obiektów (114)
  • Podsumowanie (116)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (117)

  • Podstawy ActionScript (117)
  • Przyciski (118)
  • Ujęcia kluczowe (122)
  • Kontrola klipów filmowych (123)
  • Praca z dynamicznymi polami tekstowymi (126)
  • Biblioteka skryptów (129)
  • Podsumowanie (132)

Rozdział 9. Eksport i publikacja (133)

  • Formaty publikacji animacji (133)
  • Eksport elementów animacji (137)
  • Podsumowanie (138)

Rozdział 10. Tworzenie stron WWW (139)

  • Przygotowanie dokumentu HTML (139)
  • Stworzenie animowanego menu (141)
    • Tworzenie animacji menu (141)
    • Pozostałe dokumenty HTML (142)
  • Podsumowanie (144)
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne”, kupili także:

Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne, Daniel Bargieł, Wydawnictwo Helion
<b>Java. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

Statystyka opisowa Przykłady i zadania Wydanie II poprawione, Iwona Bąk , Iwona Markowicz , Magdalena Mojsiewicz , Katarzyna Wawrzyn, Wydawnictwo CEDEWU

ABC Windows XP, Konrad Zarzecki, Wydawnictwo EDITION2000

Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

Mistrz perswazji 500 zasad psychologii sprzedaży, Shlomo Vaknin, Wydawnictwo Onepress
<b>Chemia nieorganiczna Zrozumieć chemię</b>, <font color="navy">Matthew Almond</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia nieorganiczna Zrozumieć chemię, Matthew Almond, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzywa sztuczne tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne, Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski, Wydawnictwo Fosze

Mój pierwszy komputer wydanie II, Anna Romowicz, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami