Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne 14.90zł
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne

Autor: Daniel Bargieł

ISBN: 83-7361-449-4

Ilość stron: 143

Data wydania: 03/2004

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień.

Rozdział 1. Interfejs aplikacji (8)

  • Obszar roboczy i panele (9)
    • Panele Flasha (10)
  • Korzystanie z pomocy (17)
  • Podsumowanie (17)

Rozdział 2. Praca z projektami (18)

  • Tworzenie i zarządzanie projektami (19)
  • Podsumowanie (26)

Rozdział 3. Rysowanie we Flashu (27)

  • Narzędzia rysunkowe (27)
  • Złożona modyfikacja (34)
    • Właściwości kształtów (34)
    • Wzajemne oddziaływanie kształtów (36)
    • Modyfikacja struktury kształtu na poziomie punktów (39)
  • Kolory we Flashu (41)
    • Kopiowanie kolorów i gradientów (41)
    • Tworzenie nowych kolorów i gradientów (43)
    • Transformacja wypełnienia (47)
  • Transformacje kształtów oraz ich wzajemne dopasowanie (48)
    • Transformacja kształtów (48)
    • Wzajemne dopasowanie kształtów (52)
  • Grupowanie obiektów (54)
  • Podsumowanie (57)

Rozdział 4. Tekst w animacjach (58)

  • Tworzenie pól tekstowych (58)
  • Techniki formatowania tekstu (60)
  • Transformacja i geometryczna modyfikacja tekstu (63)
  • Podsumowanie (65)

Rozdział 5. Symbole i odnośniki (66)

  • Panel biblioteki (68)
  • Symbole (72)
  • Efekty graficzne (76)
    • Efekty koloru (76)
    • Efekty panelu Timeline (79)
  • Podsumowanie (82)

Rozdział 6. Importowanie obiektów (83)

  • Bitmapy (83)
    • Importowanie popularnych formatów graficznych (84)
    • Edycja bitmapy (86)
  • Dźwięk (89)
  • Pliki wideo (91)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 7. Tworzenie animacji (95)

  • Warstwy, ujęcia kluczowe i klatki animacji (95)
    • Warstwy (95)
    • Ujęcia kluczowe oraz klatki animacji (99)
  • Animacja klatka po klatce (100)
  • Animacja uzupełniana (102)
    • Uzupełnianie ruchu (102)
    • Uzupełnianie kształtu (109)
  • Animacja po ścieżce (111)
  • Maskowanie obiektów (114)
  • Podsumowanie (116)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (117)

  • Podstawy ActionScript (117)
  • Przyciski (118)
  • Ujęcia kluczowe (122)
  • Kontrola klipów filmowych (123)
  • Praca z dynamicznymi polami tekstowymi (126)
  • Biblioteka skryptów (129)
  • Podsumowanie (132)

Rozdział 9. Eksport i publikacja (133)

  • Formaty publikacji animacji (133)
  • Eksport elementów animacji (137)
  • Podsumowanie (138)

Rozdział 10. Tworzenie stron WWW (139)

  • Przygotowanie dokumentu HTML (139)
  • Stworzenie animowanego menu (141)
    • Tworzenie animacji menu (141)
    • Pozostałe dokumenty HTML (142)
  • Podsumowanie (144)
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne”, kupili także:

Umysł przewidujący przyszłość, David Loye, Wydawnictwo Kos

Mały szachista. Wspólna nauka to dobra zabawa. Wydanie II rozszerzone, Wiktor Lech, Wydawnictwo Septem

Geologia Europy, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym, Andrew McAfee, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kwalifikacja E.14. Część 2. Tworzenie baz danych i administrowanie bazami. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk, Jolanta Pokorska, Wydawnictwo Helion
<b>MS SQL Server. Zaawansowane metody programowania. Wydanie II</b>, <font color="navy">Adam Pelikant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
MS SQL Server. Zaawansowane metody programowania. Wydanie II, Adam Pelikant, Wydawnictwo Helion

Windows 8.1 PL Ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Statystyka z pakietem komputerowym Statistica PL Teoria i zastosowania Wydanie 3, Andrzej Luszniewicz, Teresa Słaby, Wydawnictwo C.H. BECK

Jak przewodzą najlepsi liderzy Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych, Brian Tracy, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami