Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

49.90zł
40.42zł
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne 14.90zł
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne

Autor: Daniel Bargieł

ISBN: 83-7361-449-4

Ilość stron: 143

Data wydania: 03/2004

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień.

Rozdział 1. Interfejs aplikacji (8)

  • Obszar roboczy i panele (9)
    • Panele Flasha (10)
  • Korzystanie z pomocy (17)
  • Podsumowanie (17)

Rozdział 2. Praca z projektami (18)

  • Tworzenie i zarządzanie projektami (19)
  • Podsumowanie (26)

Rozdział 3. Rysowanie we Flashu (27)

  • Narzędzia rysunkowe (27)
  • Złożona modyfikacja (34)
    • Właściwości kształtów (34)
    • Wzajemne oddziaływanie kształtów (36)
    • Modyfikacja struktury kształtu na poziomie punktów (39)
  • Kolory we Flashu (41)
    • Kopiowanie kolorów i gradientów (41)
    • Tworzenie nowych kolorów i gradientów (43)
    • Transformacja wypełnienia (47)
  • Transformacje kształtów oraz ich wzajemne dopasowanie (48)
    • Transformacja kształtów (48)
    • Wzajemne dopasowanie kształtów (52)
  • Grupowanie obiektów (54)
  • Podsumowanie (57)

Rozdział 4. Tekst w animacjach (58)

  • Tworzenie pól tekstowych (58)
  • Techniki formatowania tekstu (60)
  • Transformacja i geometryczna modyfikacja tekstu (63)
  • Podsumowanie (65)

Rozdział 5. Symbole i odnośniki (66)

  • Panel biblioteki (68)
  • Symbole (72)
  • Efekty graficzne (76)
    • Efekty koloru (76)
    • Efekty panelu Timeline (79)
  • Podsumowanie (82)

Rozdział 6. Importowanie obiektów (83)

  • Bitmapy (83)
    • Importowanie popularnych formatów graficznych (84)
    • Edycja bitmapy (86)
  • Dźwięk (89)
  • Pliki wideo (91)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 7. Tworzenie animacji (95)

  • Warstwy, ujęcia kluczowe i klatki animacji (95)
    • Warstwy (95)
    • Ujęcia kluczowe oraz klatki animacji (99)
  • Animacja klatka po klatce (100)
  • Animacja uzupełniana (102)
    • Uzupełnianie ruchu (102)
    • Uzupełnianie kształtu (109)
  • Animacja po ścieżce (111)
  • Maskowanie obiektów (114)
  • Podsumowanie (116)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (117)

  • Podstawy ActionScript (117)
  • Przyciski (118)
  • Ujęcia kluczowe (122)
  • Kontrola klipów filmowych (123)
  • Praca z dynamicznymi polami tekstowymi (126)
  • Biblioteka skryptów (129)
  • Podsumowanie (132)

Rozdział 9. Eksport i publikacja (133)

  • Formaty publikacji animacji (133)
  • Eksport elementów animacji (137)
  • Podsumowanie (138)

Rozdział 10. Tworzenie stron WWW (139)

  • Przygotowanie dokumentu HTML (139)
  • Stworzenie animowanego menu (141)
    • Tworzenie animacji menu (141)
    • Pozostałe dokumenty HTML (142)
  • Podsumowanie (144)
Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Flash MX 2004 ćwiczenia praktyczne”, kupili także:
<b>Magistrale danych w pojazdach Protokoły i standardy</b>, <font color="navy">Werner Zimmermann, Ralf Schmidgall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Magistrale danych w pojazdach Protokoły i standardy, Werner Zimmermann, Ralf Schmidgall, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Profesjonalne programowanie część 1 Zrozumieć komputer</b>, <font color="navy">Randall Hyde</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Profesjonalne programowanie część 1 Zrozumieć komputer, Randall Hyde, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie</b>, <font color="navy">Tadeusz Gospodarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie, Tadeusz Gospodarek, Wydawnictwo Onepress
<b>Zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie V</b>, <font color="navy">Stanley E. Portny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie V, Stanley E. Portny, Wydawnictwo Septem
<b>CSS ćwiczenia</b>, <font color="navy">Maria Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS ćwiczenia, Maria Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash</b>, <font color="navy">Dev Ramtal, Adrian Dobre</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash, Dev Ramtal, Adrian Dobre, Wydawnictwo HELION
<b>Droga na szczyt</b>, <font color="navy">Donald J. Trump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Droga na szczyt, Donald J. Trump, Wydawnictwo Onepress
<b>TyMyśl Inaczej zrobią to za Ciebie Wydanie 2</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
TyMyśl Inaczej zrobią to za Ciebie Wydanie 2, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress
<b>Elementarz komputerowy</b>, <font color="navy">Małgorzata Jędrzejek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Elementarz komputerowy, Małgorzata Jędrzejek, Wydawnictwo Videograf
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

59.00zł
47.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION

poniedziałek, 01 czerwiec 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami