Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

49.35zł
37.01zł
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne 14.90zł
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne

Autor: Daniel Bargieł

ISBN: 83-246-0005-1

Ilość stron: 104

Data wydania: 08/2005

Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok - poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty.

Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha.

Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach.

Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy ActionScript (11)

  • Interakcje w animacjach - przyciski i klipy filmowe (11)
    • Detektor on - onMouseEvent (11)
    • Detektor onClipEvent (16)
  • Kontrola odtwarzania animacji (18)
  • Programowanie w ActionScript (21)
    • Zmienne w ActionScript (21)
    • Tworzenie funkcji w ActionScript (23)
    • Instrukcje warunkowe (25)
  • Debugowanie skryptów (27)

Rozdział 2. Programowanie zdarzeniowe w ActionScript (31)

  • Podstawy programowania zdarzeniowego (31)
  • Obiekty nasłuchujące zdarzeń (34)

Rozdział 3. Klasy i obiekty ActionScript (43)

  • Obiekty w ActionScript 2.0 (43)
    • Klasy obiektów (44)
  • Najciekawsze klasy wbudowane w ActionScript (48)
    • Obiekt tablicowy - Array (48)
    • Obiekt koloru - Color (52)
    • Obiekt daty - Date (53)
    • Obiekt matematyczny - Math (56)
    • Obiekt ciągu tekstowego - klasa String (56)
    • Menu podręczne - klasa ContextMenu i ContextMenuItem (59)

Rozdział 4. Komunikacja animacji SWF ze środowiskiem zewnętrznym (65)

  • Komunikacja SWF z przeglądarką WWW (65)
  • Komunikacja przeglądarki WWW z animacją SWF (69)
  • Pobieranie danych z plików (72)

Rozdział 5. Transmisja strumieni wideo - Flash Communication Server MX (75)

  • Co potrafi Flash Player 7 (75)
  • Flash Communication Server MX (79)
  • Transmisja strumieni wideo (81)

Rozdział 6. Aplikacja chat (91)

  • Projekt aplikacji (91)
  • Narzędzia administracyjne (99)
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne”, kupili także:

Chemia związków heterocyklicznych, Malcolm Sainsbury, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikrokontrolery AVR dla początkujących Przykłady w języku Bascom, Robert Wołgajew, Wydawnictwo BTC

Thinking in Java Edycja polska Wydanie 4, Bruce Eckel, Wydawnictwo Helion

Rozwijanie mikrousług w Pythonie. Budowa, testowanie, instalacja i skalowanie, Tarek Ziade, Wydawnictwo Helion

Ubezwłasnogłowieni, Stuart B. MacBride, Wydawnictwo Editio

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II, Joel Grus, Wydawnictwo Helion

Poradnik żeglarski, Mariusz Główka, Wydawnictwo Multico

Pozaziemska technologia starożytności Wydanie II, Hartwig Hausdorf, Wydawnictwo Amber

JavaScript i jQuery Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio, Dawid Borycki, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami