Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Konwencjonalne i elektroniczne układy hamulcowe

Konwencjonalne i elektroniczne układy hamulcowe

52.50zł
39.38zł
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne 14.90zł
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne

Autor: Daniel Bargieł

ISBN: 83-246-0005-1

Ilość stron: 104

Data wydania: 08/2005

Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok - poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty.

Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha.

Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach.

Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy ActionScript (11)

  • Interakcje w animacjach - przyciski i klipy filmowe (11)
    • Detektor on - onMouseEvent (11)
    • Detektor onClipEvent (16)
  • Kontrola odtwarzania animacji (18)
  • Programowanie w ActionScript (21)
    • Zmienne w ActionScript (21)
    • Tworzenie funkcji w ActionScript (23)
    • Instrukcje warunkowe (25)
  • Debugowanie skryptów (27)

Rozdział 2. Programowanie zdarzeniowe w ActionScript (31)

  • Podstawy programowania zdarzeniowego (31)
  • Obiekty nasłuchujące zdarzeń (34)

Rozdział 3. Klasy i obiekty ActionScript (43)

  • Obiekty w ActionScript 2.0 (43)
    • Klasy obiektów (44)
  • Najciekawsze klasy wbudowane w ActionScript (48)
    • Obiekt tablicowy - Array (48)
    • Obiekt koloru - Color (52)
    • Obiekt daty - Date (53)
    • Obiekt matematyczny - Math (56)
    • Obiekt ciągu tekstowego - klasa String (56)
    • Menu podręczne - klasa ContextMenu i ContextMenuItem (59)

Rozdział 4. Komunikacja animacji SWF ze środowiskiem zewnętrznym (65)

  • Komunikacja SWF z przeglądarką WWW (65)
  • Komunikacja przeglądarki WWW z animacją SWF (69)
  • Pobieranie danych z plików (72)

Rozdział 5. Transmisja strumieni wideo - Flash Communication Server MX (75)

  • Co potrafi Flash Player 7 (75)
  • Flash Communication Server MX (79)
  • Transmisja strumieni wideo (81)

Rozdział 6. Aplikacja chat (91)

  • Projekt aplikacji (91)
  • Narzędzia administracyjne (99)
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne”, kupili także:
<b>C++ w 24 godziny. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Rogers Cadenhead, Jesse Liberty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ w 24 godziny. Wydanie VI, Rogers Cadenhead, Jesse Liberty, Wydawnictwo HELION
<b>Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Marek Jabłoński, Adam Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) Teoria i praktyka, Marek Jabłoński, Adam Jabłoński, Wydawnictwo Difin
<b>Użytkowe betony konstrukcyjne Modele kształtowania struktury i właściwości</b>, <font color="navy">Aleksander Świtoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Użytkowe betony konstrukcyjne Modele kształtowania struktury i właściwości, Aleksander Świtoński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>ABC systemu Windows 8 PL</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC systemu Windows 8 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Mały słownik techniczny angielsko-polski i polsko-angielski, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Immunologia Wydanie VII</b>, <font color="navy">Jakub Gołąb , Marek Jakóbisiak , Witold Lasek , Tomasz Stokłosa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Immunologia Wydanie VII, Jakub Gołąb , Marek Jakóbisiak , Witold Lasek , Tomasz Stokłosa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nero 9 Nagrywanie płyt CD i DVD Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nero 9 Nagrywanie płyt CD i DVD Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka z wesołym Kangurem żółta</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Aksjomat</font>
Matematyka z wesołym Kangurem żółta, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Aksjomat
<b>Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej</b>, <font color="navy">Romuald Cieślak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej, Romuald Cieślak, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Język C. Programowanie mikrokontrolerów i komputerów

Język C. Programowanie mikrokontrolerów i komputerów

24.90zł
18.18zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN

piątek, 15 listopad 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami