Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

Jak naprawdę żyły dinozaury Zachowania zwierząt ukryte w skamieniałościach

44.00zł
37.40zł
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne 14.90zł
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne

Autor: Daniel Bargieł

ISBN: 83-246-0005-1

Ilość stron: 104

Data wydania: 08/2005

Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok - poznanie potęgi języka ActionScript. ActionScript to obiektowy język programowania, dzięki któremu Twoje animacje zyskają setki nowych możliwości i zastosowań. Wykorzystując ActionScript możesz kontrolować nie tylko animację, ale wszystkie zawarte w niej obiekty.

Możliwości tego języka pozwalają również na stworzenie aplikacji, która wymienia dane z przeglądarką, bazą danych lub innym serwerem, interaktywnych formularzy, rozwijanych menu i wskaźników postępu ładowania animacji. Dopiero zastosowanie ActionScript pozwala na wykorzystanie wszystkich możliwości Flasha.

Książka "Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne" to wprowadzenie do programowania w języku ActionScript. Wykonując zawarte w niej ćwiczenia poznasz podstawowe zagadnienia związane ze stosowaniem tego języka w swoich aplikacjach.

Nauczysz się dołączać kod ActionScript do elementów animacji, korzystać z klas i obiektów, tworzyć mechanizmy komunikacji animacji z przeglądarką WWW i przesyłać strumieniowo obraz wideo za pomocą Flash Communication Server MX.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy ActionScript (11)

  • Interakcje w animacjach - przyciski i klipy filmowe (11)
    • Detektor on - onMouseEvent (11)
    • Detektor onClipEvent (16)
  • Kontrola odtwarzania animacji (18)
  • Programowanie w ActionScript (21)
    • Zmienne w ActionScript (21)
    • Tworzenie funkcji w ActionScript (23)
    • Instrukcje warunkowe (25)
  • Debugowanie skryptów (27)

Rozdział 2. Programowanie zdarzeniowe w ActionScript (31)

  • Podstawy programowania zdarzeniowego (31)
  • Obiekty nasłuchujące zdarzeń (34)

Rozdział 3. Klasy i obiekty ActionScript (43)

  • Obiekty w ActionScript 2.0 (43)
    • Klasy obiektów (44)
  • Najciekawsze klasy wbudowane w ActionScript (48)
    • Obiekt tablicowy - Array (48)
    • Obiekt koloru - Color (52)
    • Obiekt daty - Date (53)
    • Obiekt matematyczny - Math (56)
    • Obiekt ciągu tekstowego - klasa String (56)
    • Menu podręczne - klasa ContextMenu i ContextMenuItem (59)

Rozdział 4. Komunikacja animacji SWF ze środowiskiem zewnętrznym (65)

  • Komunikacja SWF z przeglądarką WWW (65)
  • Komunikacja przeglądarki WWW z animacją SWF (69)
  • Pobieranie danych z plików (72)

Rozdział 5. Transmisja strumieni wideo - Flash Communication Server MX (75)

  • Co potrafi Flash Player 7 (75)
  • Flash Communication Server MX (79)
  • Transmisja strumieni wideo (81)

Rozdział 6. Aplikacja chat (91)

  • Projekt aplikacji (91)
  • Narzędzia administracyjne (99)
Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Flash MX 2004 ActionScript ćwiczenia praktyczne”, kupili także:

Finanse osobiste Świadome zarządzanie własnym portfelem, Marek Lipiński, Wydawnictwo Onepress

Mikroserwisy Wzorce z przykładami w języku Java, Chris Richardson, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uzależnienia behawioralne, Lidia Cierpiałkowska , Iwona Grzegorzewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do ekonometrii, Antoni Goryl, Zbigniew Jędrzejczyk, Karol Kukuła, Jacek Osiewalski, An, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie Balkony tarasy i patia, Macarena San Martin, Wydawnictwo Solis
<b>Moc lidera projektu 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów</b>, <font color="navy">Susanne Madsen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Moc lidera projektu 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów, Susanne Madsen, Wydawnictwo Naukowe PWN

Laboratorium magazynowe Podręcznik, Teresa Truś, Eugeniusz Januła, Wydawnictwo Difin

Rachunkowość bankowa po zmianach, Ewa Popowska, Włodzimierz Wąsowski, Wydawnictwo Difin

Skutery OSA, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami