Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik angielsko-polski i polsko-angielski

Słownik angielsko-polski i polsko-angielski

37.80zł
30.62zł
Flash CS3/CS3 PL Professional Nieoficjalny podręcznik 77.00zł 57.75zł
Flash CS3/CS3 PL Professional Nieoficjalny podręcznik

Autor: Chris Grover, E. A. Vander Veer

ISBN: 978-83-246-1286-4

Ilość stron: 584

Data wydania: 07/2008

Programu Flash nie trzeba chyba już nikomu przedstawiać. Znana od wielu lat aplikacja do tworzenia wektorowych animacji ewoluowała do postaci prawdziwego multimedialnego kombajnu wykorzystywanego do budowania witryn i aplikacji internetowych oraz prezentacji.

Możliwości Flasha pozwalają nie tylko na tworzenie elementów graficznych i animacji, ale także na obróbkę cyfrowego dźwięku i wideo, a wbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje twórcy niemal nieograniczoną kontrolę nad wszystkimi elementami prezentacji. Efekty pracy projektantów korzystających z Flasha wzbudzają podziw i wyznaczają nowe standardy na rynku interaktywnych witryn WWW.

Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach. Dowiesz się, jak tworzyć elementy graficzne, modyfikować ich atrybuty i animować je różnymi sposobami.

Nauczysz się korzystać z języka ActionScript i komponentów, testować prezentacje oraz wykrywać i usuwać błędy. Przeczytasz także o publikowaniu gotowych filmów na stronach WWW oraz eksportowaniu ich do plików w innych formatach.

Rozdziały:

Część I. Tworzenie animacji Flasha (27)

Rozdział 1. Poruszanie się we Flashu (29)

Rozdział 2. Tworzenie prostych rysunków (61)

Rozdział 3. Animowanie rysunków (105)

Część II. Zaawansowane techniki rysunku i animacji (137)

Rozdział 4. Organizowanie klatek i warstw (139)

Rozdział 5. Zaawansowane techniki rysowania i nadawania kolorów (165)

Rozdział 6. Dodawanie efektów specjalnych (223)

Rozdział 7. Symbole i szablony (251)

Rozdział 8. Importowanie plików mediów (293)

Część III. Dodawanie elementów interaktywnych (343)

Rozdział 9. Automatyzowanie Flasha za pomocą języka ActionScript (345)

Rozdział 10. Kontrolowanie animacji (359)

Rozdział 11. Tworzenie elementów interaktywnych (385)

Rozdział 12. Interaktywność uzyskiwana za pomocą komponentów (411)

Część IV. Udostępnianie animacji oglądającemu (439)

Rozdział 13. Testowanie i wykrywanie błędów (441)

Rozdział 14. Publikowanie i eksportowanie (471)

Dodatki (509)

Dodatek A. Instalacja i pomoc (511)

Dodatek B. Flash CS3 - menu (517)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 57,75zł

Flash CS3/CS3 PL Professional Nieoficjalny podręcznik
Tytuł książki: "Flash CS3/CS3 PL Professional Nieoficjalny podręcznik"
Autor: Chris Grover, E. A. Vander Veer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 77.00zł 57.75zł
Klienci, którzy kupili „Flash CS3/CS3 PL Professional Nieoficjalny podręcznik”, kupili także:

Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 1 Wydanie 2, Mieczysław Nowak, Roman Barlik, Wydawnictwo Naukowe PWN

CSS i Ajax Strony WWW zgodne ze standardami sieciowymi W3C, Christopher Schmitt, Kimberly Blessing, Rob Cherny, Meryl K. Evans, Ke, Wydawnictwo Helion

WordPress Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie, Al Sweigart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozbiórki budynków i budowli, Anna Rawska-Skotniczny, Artur Margazyn, Wydawnictwo Naukowe PWN

Architektura Lean w projektach Agile, James O. Coplien, Gertrud Bjornvig, Wydawnictwo Helion
<b>Java. Podstawy. Wydanie XII</b>, <font color="navy">Cay Horstmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Podstawy. Wydanie XII, Cay Horstmann, Wydawnictwo Helion
<b>Główny Szlak Beskidzki. MountainBook. Wydanie 1</b>, <font color="navy">Krzysztof Bzowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Główny Szlak Beskidzki. MountainBook. Wydanie 1, Krzysztof Bzowski, Wydawnictwo Bezdroża

Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4, Grażyna Wieczorkowska. Jerzy Wierzbiński, Wydawnictwo Scholar

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami