Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II 59.00zł 44.25zł
Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II

Autor: Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald

ISBN: 978-83-246-0170-7

Ilość stron: 272

Data wydania: 06/2007

Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy - to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne.

Książka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury.

Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty.

Rozdziały:

1. JAMIE MACDONALD (7)

  • TOWARDSUS (ATAK PIŁEK) (8)
  • INLINE (W JEDNEJ LINII) (14)
  • RIGHTTOLEFT (PRAWY DO LEWEGO) (18)
  • SINGRID (FALUJĄCA SIATKA) (22)

2. GLEN RHODES (25)

  • FLOWERS (KWIATY) (26)
  • TRAILS (ŚCIEŻKI) (30)
  • TREES (DRZEWA) (34)
  • CIRCLES (KÓŁKA) (38)

3. DAVID HIRMES (43)

  • LINES (LINIE) (44)
  • IN AND OUT OF THE GRID (ZWYKŁA NIEZWYKŁA SIATKA) (50)
  • SPRINGS (SPRĘŻYSTOŚĆ) (56)
  • BLOBS (PLAMY) (62)

4. LIFAROS (69)

  • ALIEN MESSAGE (WIADOMOŚĆ OD OBCYCH) (70)
  • FLAG (FLAGA) (74)
  • RAINBOW FLOWER (TĘCZOWY KWIAT) (78)
  • STEM GENERATOR (GENERATOR ROŚLIN) (82)

5. GABRIEL MULZER (85)

  • FIBONACCI FLOWER (KWIAT FIBONACCIEGO) (86)
  • PARTICLES (CZĄSTECZKI) (90)
  • RECURSIVE PATTERN (WZÓR REKURENCYJNY) (94)
  • SINE & CO. (SINUS I SPÓŁKA) (98)

6. PAUL PRUDENCE (103)

  • RECURSIVE (REKURENCJA) (104)
  • SWOOPING (LOT TRZMIELA) (108)
  • CIRCLING (ZAWIJASY) (112)
  • STILL (STOP-KLATKA) (116)

7. KIP PARKER (121)

  • COMPOSEUR (KOMPOZYTOR) (122)
  • PAUSE (PRZERWA) (126)
  • POLYGON (WIELOKĄT) (130)
  • SINE (SINUSOIDA) (134)

8. JARED TARBELL (139)

  • ITERATIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W ITERACJI) (140)
  • LORENZ ATTRACTORS (ATRAKTORY LORENZA) (146)
  • RECURSIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W REKURENCJI) (150)
  • RECURSIVE CIRCLES (REKURENCYJNE KÓŁKA) (154)

9. KEITH PETERS (157)

  • DOT GRID (SIATKA PUNKTÓW) (158)
  • FRACTAL FOLIA (FRAKTALNE ZAROŚLA) (162)
  • WIRE-FRAME ORGANIC (ORGANICZNA SIATKA) (166)
  • HUNGRY AI (WYGŁODNIAŁA INTELIGENCJA) (170)

10. KEN JOKOL (175)

  • GROWING LINES (ROSNĄCE LINIE) (176)
  • GENERATIVE GRID (MOZAIKA) (182)
  • COLORSUCK (WAMPIR KOLORÓW) (186)
  • SQUARES (KWADRATY) (191)

11. TY LETTAU (195)

  • LINES (KRESKI) (196)
  • ORBITS (ORBITY) (200)
  • TERRA (ZIEMIA) (202)
  • POLARITY (OPIŁKI) (208)

12. PAVEL KALUZHNY (213)

  • BALLS (PIŁKI) (214)
  • RINGS (PIERŚCIENIE) (220)
  • 3D TEXT (NAPIS 3D) (224)

13. JD HOOGE (227)

  • TERRAFORMING (KSZTAŁTOWANIE TERENU) (228)
  • TRAILING LINES (ŚLADY) (232)
  • ELASTIC WAVES (ELASTYCZNE FALE) (236)
  • PHANTOM SHAPES (ETERYCZNE KSZTAŁTY) (240)

14. MANUEL TAN (243)

  • COLOR BLEND (MIESZANIE BARW) (244)
  • SPINNER (ŚMIGŁO) (248)
  • FLUID DYNAMICS (FALOWANIE) (252)
  • VORTEX VASE (WIRUJĄCY PUCHAR) (256)

15. BRANDON WILLIAMS (261)

  • PLOTTER (PLOTER) (262)

DROGOWSKAZY (270)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II
Tytuł książki: "Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II"
Autor: Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II”, kupili także:

Controlling finansowy w przedsiębiorstwie, Maria Sierpińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak wirusy i bakterie rządzą naszym życiem Nowe i zdumiewające ustalenia o naszych mikroskopijnych, Susanne Thiele, Wydawnictwo Prószyński
<b>Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół</b>, <font color="navy">Sylwia Sitkowska, Maria Kocurowska, Damian Berent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół, Sylwia Sitkowska, Maria Kocurowska, Damian Berent, Wydawnictwo Sensus

Szalona historia komputerów, Marcin Kozioł, Wydawnictwo Prószyński

Roboty medyczne Budowa i zastosowanie, Leszek Podsędkowski, Wydawnictwo WNT

Podstawy miernictwa, Janusz Piotrowski, Wydawnictwo WNT

Opel Astra III (od III 2004) i Zafira II (od VII 2005), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Dźwięk cyfrowy Systemy wielokanałowe Wiedzieć więcej, Wojciech Butryn, Wydawnictwo WKiŁ

Trening siłowy bez sprzętu, Olivier Lafay, Wydawnictwo JK

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami