Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

49.35zł
37.01zł
Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II 59.00zł 43.07zł
Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II

Autor: Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald

ISBN: 978-83-246-0170-7

Ilość stron: 272

Data wydania: 06/2007

Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy - to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne.

Książka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury.

Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty.

Rozdziały:

1. JAMIE MACDONALD (7)

  • TOWARDSUS (ATAK PIŁEK) (8)
  • INLINE (W JEDNEJ LINII) (14)
  • RIGHTTOLEFT (PRAWY DO LEWEGO) (18)
  • SINGRID (FALUJĄCA SIATKA) (22)

2. GLEN RHODES (25)

  • FLOWERS (KWIATY) (26)
  • TRAILS (ŚCIEŻKI) (30)
  • TREES (DRZEWA) (34)
  • CIRCLES (KÓŁKA) (38)

3. DAVID HIRMES (43)

  • LINES (LINIE) (44)
  • IN AND OUT OF THE GRID (ZWYKŁA NIEZWYKŁA SIATKA) (50)
  • SPRINGS (SPRĘŻYSTOŚĆ) (56)
  • BLOBS (PLAMY) (62)

4. LIFAROS (69)

  • ALIEN MESSAGE (WIADOMOŚĆ OD OBCYCH) (70)
  • FLAG (FLAGA) (74)
  • RAINBOW FLOWER (TĘCZOWY KWIAT) (78)
  • STEM GENERATOR (GENERATOR ROŚLIN) (82)

5. GABRIEL MULZER (85)

  • FIBONACCI FLOWER (KWIAT FIBONACCIEGO) (86)
  • PARTICLES (CZĄSTECZKI) (90)
  • RECURSIVE PATTERN (WZÓR REKURENCYJNY) (94)
  • SINE & CO. (SINUS I SPÓŁKA) (98)

6. PAUL PRUDENCE (103)

  • RECURSIVE (REKURENCJA) (104)
  • SWOOPING (LOT TRZMIELA) (108)
  • CIRCLING (ZAWIJASY) (112)
  • STILL (STOP-KLATKA) (116)

7. KIP PARKER (121)

  • COMPOSEUR (KOMPOZYTOR) (122)
  • PAUSE (PRZERWA) (126)
  • POLYGON (WIELOKĄT) (130)
  • SINE (SINUSOIDA) (134)

8. JARED TARBELL (139)

  • ITERATIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W ITERACJI) (140)
  • LORENZ ATTRACTORS (ATRAKTORY LORENZA) (146)
  • RECURSIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W REKURENCJI) (150)
  • RECURSIVE CIRCLES (REKURENCYJNE KÓŁKA) (154)

9. KEITH PETERS (157)

  • DOT GRID (SIATKA PUNKTÓW) (158)
  • FRACTAL FOLIA (FRAKTALNE ZAROŚLA) (162)
  • WIRE-FRAME ORGANIC (ORGANICZNA SIATKA) (166)
  • HUNGRY AI (WYGŁODNIAŁA INTELIGENCJA) (170)

10. KEN JOKOL (175)

  • GROWING LINES (ROSNĄCE LINIE) (176)
  • GENERATIVE GRID (MOZAIKA) (182)
  • COLORSUCK (WAMPIR KOLORÓW) (186)
  • SQUARES (KWADRATY) (191)

11. TY LETTAU (195)

  • LINES (KRESKI) (196)
  • ORBITS (ORBITY) (200)
  • TERRA (ZIEMIA) (202)
  • POLARITY (OPIŁKI) (208)

12. PAVEL KALUZHNY (213)

  • BALLS (PIŁKI) (214)
  • RINGS (PIERŚCIENIE) (220)
  • 3D TEXT (NAPIS 3D) (224)

13. JD HOOGE (227)

  • TERRAFORMING (KSZTAŁTOWANIE TERENU) (228)
  • TRAILING LINES (ŚLADY) (232)
  • ELASTIC WAVES (ELASTYCZNE FALE) (236)
  • PHANTOM SHAPES (ETERYCZNE KSZTAŁTY) (240)

14. MANUEL TAN (243)

  • COLOR BLEND (MIESZANIE BARW) (244)
  • SPINNER (ŚMIGŁO) (248)
  • FLUID DYNAMICS (FALOWANIE) (252)
  • VORTEX VASE (WIRUJĄCY PUCHAR) (256)

15. BRANDON WILLIAMS (261)

  • PLOTTER (PLOTER) (262)

DROGOWSKAZY (270)

Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II
Tytuł książki: "Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II"
Autor: Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 43.07zł
Klienci, którzy kupili „Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II”, kupili także:
<b>Haker Prawdziwa historia szefa cybermafii</b>, <font color="navy">Kevin Poulsen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Haker Prawdziwa historia szefa cybermafii, Kevin Poulsen, Wydawnictwo Znak
<b>Budownictwo komunikacyjne Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jan Marszałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BEL Studio</font>
Budownictwo komunikacyjne Wydanie 2, Jan Marszałek, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Ale kosmos! Jak jeść, kochać się i korzystać z WC w stanie nieważkości</b>, <font color="navy">Mary Roach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Ale kosmos! Jak jeść, kochać się i korzystać z WC w stanie nieważkości, Mary Roach, Wydawnictwo Znak
<b>Samochody ze Śląska 1972-2017</b>, <font color="navy">Marek Kuc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody ze Śląska 1972-2017, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Polityka gospodarcza</b>, <font color="navy">Bolesław Winiarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Polityka gospodarcza, Bolesław Winiarski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">John T. Moore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Chemia dla bystrzaków. Wydanie II, John T. Moore, Wydawnictwo Septem
<b>Zarządzanie wiedzą Zintegrowane podejście</b>, <font color="navy">Ashok Jashapara</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie wiedzą Zintegrowane podejście, Ashok Jashapara, Wydawnictwo PWE
<b>Fotografia cyfrowa Kurs wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa Kurs wydanie II, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Russ McKendrick, Scott Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II, Russ McKendrick, Scott Gallagher, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy - Sysło

Algorytmy - Sysło

49.00zł
35.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION

piątek, 03 lipiec 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami