Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Wybrane zagadnienia recyklingu samochodów Wydanie 2

Wybrane zagadnienia recyklingu samochodów Wydanie 2

37.80zł
32.13zł
Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja 39.00zł
Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja

Autor: Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja

ISBN: 978-83-246-2517-8

Ilość stron: 280

Data wydania: 02/2010

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej.

Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne.

Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!

  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Web 2.0 i 3.0
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu
Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja”, kupili także:

Metody optymalizacji z MATLAB Ćwiczenia laboratoryjne, Aleksander Ostanin, Wydawnictwo NAKOM

Pompy ciepła w systemach geotermii niskotemperaturowej, Marian Rubik, Wydawnictwo Multico

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotn, Dan Olsen, Wydawnictwo Onepress

Optymalizacja procesów rynkowych przy ograniczeniach Wydanie II, Eugeniusz Toczyłowski, Wydawnictwo EXIT

Projektowanie słupów żelbetowych, Janusz Pędziwiatr, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>DevOps w praktyce. Wdrażanie narzędzi Terraform, Azure DevOps, Kubernetes i Jenkins. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mikael Krief</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
DevOps w praktyce. Wdrażanie narzędzi Terraform, Azure DevOps, Kubernetes i Jenkins. Wydanie II, Mikael Krief, Wydawnictwo Helion

COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress

Gra o Juliana Wydanie II, Adele Griffin, Wydawnictwo Amber
<b>SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących</b>, <font color="navy">Renée M. P. Teate</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących, Renée M. P. Teate, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami